Gå til innhold

Photoshopping av bilen min.

mAZE
 Share

Hvordan skal jeg ha felgene og nyrene på bilen?  

48 stemmer

1. 1. Hvordan skal jeg ha felgene og nyrene på bilen?

• Skal jeg ha felgene og nyrene som de er?
      15
    • Skal jeg ha samme farge på nyrene men skifte farge på felgene til sort?
      8
    • Skal jeg skifte farge på nyrer og felger, da begge til sort?
      25

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får sånne skilt på Biltilsynet men må legg fram hvorfor du må ha det. koster litt ekstre for sånne skilt en vanlige.

de har slutta helt med det! hørte på biltilsynet jeg, og sa at jeg hadde en spesiell fanger jeg ikke ville borre hull i, og at jeg alternativt kunne sette den i nettingen, men at det originalskiltet ville blokkere så mye kjøling til oljekjølern min, at jeg måtte få et lite! fikk bare beskjed om at det slutta de helt med for noen mnd siden! (sa de i sommer) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der var vi enige Gunnar.. Carbon panser skjer aldri.... :) Ikke speilene heller.

Men Arild, du kan godt ta de orginale felgene og lage de sorte.. Jeg driver og pusser ned felgene mine nå uansett, så kan enda velge hvilken farge.. Så her er det muligheter.. Bare å prøve litt. :D

(Men da uten sorte panseret og slikt.. For de ble alt annen en fint på bilen min.. :) Grei måte å finne det ut på dette her, mye billigere. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mørke ser konge ut.. Kanskje jeg skal velge det istedenfor å lakke de blanke da kanskje?

Røde var litt tøft, men må vel være enig at det blir litt mye rødt.

Blanke nyrer blir det ikke, men kan jo prøve å lakke de sorte. Det kan jo bli like fint.

Gull vet jeg vel ikke helt om.. Men ikke sikkert det blir så aller verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de to siste blir litt voldsomme.. Tror ikke jeg skal skifte farge på bilen.. Blir så sinnsykt mye arbeid.. Så de er nok utelukket. Men såklart, ble jo utrolig fet den siste ja. Men var jo fint med sorte nyrer også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...