kokfesk Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 noen flere som skal på Rally Norway 10. og 11. februar? Jeg skal nedover ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 noen flere som skal på Rally Norway 10. og 11. februar? Jeg skal nedover ivertfall Dette har gått meg hus forbi, hvor og når er det dette braser løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 www.rallynorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 ...måtte bryte med oljetørr motor!!??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 noen flere som skal på Rally Norway 10. og 11. februar? selvsagt akal jeg dit!! da skal j sitte på taket av hytta å drikke øl til j faller ned! ha hytte under 2km unna der nest siste fartsettappen går så detta skal jaggu bli gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Det er skuffende mye tull med Subaru.. Men håper mest på at Henning får det til jeg. Synd det ble stopp i går.. og dårlig dekkvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Er det noen av gutta her som skal på svenske rally2-5 Februar? Jeg og en kompiss har kjøpt campingvogn vi skal sove i. skal legge ut bilder av vogna her seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Jess er på svenskerally hvert år (de siste 3 væffal) leier bobil hver gang helt genialt. Kan anbefale finlands rally ogå forresten for de som vil ha med seg litt fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hvor skal dere campe? når drar dere, hadde vært kult å møtes oss bimmers gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Er så lei av å høre på survet hans, ingenting som er hans feil da. Han hadde ikke død hvis han kunne sagt han ikke kjørte godt nok en dag eller at han manglet litt på de andre. Alltid samme regla, feil dekk eller noe med bilen osv.Saken ble ikke noe bedre ved at han fortalte at han begynnte å grine og truet med gi seg som wrc sjåfør over en eller annen teit avgjørelse. Jeg har absolutt 0 peiling på rally, så jeg burde egentlig ikke uttale meg men har nøyaktig samme oppfatning som deg. Hver gang jeg ser kommentarene fra petter så er det bilen/teamet/føret sitt feil. Aldri hans De andre førerne sier f.eks "Jeg hadde en dårlig dag i dag", "jeg kunne gjort det bedre" osv. Litt selvkritikk har aldri skadet noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Pettern har visst fler problemer med bilen: http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/03/456694.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Har mer sympati for Henning enn for Petter. Så håper på han. Petter blir grusa av Loeb iår også tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Pettern har visst fler problemer med bilen:http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/03/456694.html Ja dette kom som en bombe . Han må skjærpe seg og bli mer profesjonell som Grønholm og Loeb . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 slics på det føret er nok ikkje ein innertier nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Tror kanskje Petter skal begynne å se seg om på hva han gjør selv også. Det er jo uten tvil store forskjeller i hvor "uflaks" forskjellige førere har med utstyret sitt i de fleste motorsportgrener. Det har noe med hvordan man behandler maskinen å gjøre. Det er bare å se på Schumacher vs. Barrichello det. Når noe skjer er det stort sett Barri det skjer med, Schumacher er nok utvilsomt bedre til å vite når han må spare på bilen.. og der er det nok stor sjanse for at Petter ikke er den flinkeste. Han kjører jo stort sett bare det remmer og tøy holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå