Gå til innhold

Noen som har sett et skilt i denne grad før?

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa, det er forsåvidt sant... Men det var bratt der, ikke sjangs med bakkestart på det bratteste der på grus hvertfall, bare spola. Prata med noen av lokalbefolkningen (har noe familie der) og det var flere som bodde rundt om der som ikke turte å kjøre opp der...

Ikke det rette stedet å havne på vinterstid da? hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd og klatret opp en bakke med over 60 graders stigning med crosser (motorsykkelcross) og jeg klarte meg fint jeg, bortsett fra at jeg nesten steilet rundt ett par ganger på vei opp, og vil jo nødig snu heller når det er så bratt opp en bakke.. :?

(dette var ikke vei, men i urørt skog opp ett bratt fjell, rimelig bratt der, folk pleier å gå slite seg opp til en postkasse der, og latskapen tok vel overhånd, er TUNGT å gå opp der når bakken er en halv meter foran ansiktet på vei opp!)

Bare å holde den i førstegiret og lene seg fremover og holde ett støtt turtall samtigig som man selvfølgelig har skikkelig crossdekk fremme og bake, så klatrer man seg opp overalt med crossere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 % er ufattelig bratt stigning. Som kjent: stiger veien med 25 % vil det si at hvis man beveger seg 100 meter i horisontal retning stiger veien med:

25 % av 100 m = 25 m (!)

Eller for å sette 25% stigning i et perspektiv...unnarennet i Holmenkollen er 33%...og det er virkelig bratt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...