ovex Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Har du kjøpt Porsche ovex eller bare leker med tanken? min "neste" skreiv eg Nei eg har ikkje vore i konkrete kjøpsplanar på Porsche sidan feb. 2005, då det nesten vart ein Porsche Boxter 3,2 S på meg. No i etter tid er eg glad.... No må det bli som "bmwE9" seier ein Porsche Cayman S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Den er kjempe kul. Var å så på den på AutoZentrum i Oslo i dag. Muligens litt for dyr for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Z4 er utrolig fin bil, men jeg liker den bedre som cab. Z3 derimot liker synes jeg er penest som cupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Film av bilen kan lastes ned her (høyreklikk, lagre mål som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 kunstverk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Var pen den der Z4 M Coupe-en! Konge sommerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 BMW´s bilder av bilen. Må si at jeg liker den bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg har alltid ment at Z4 uten tvil er Banglemanns beste kreasjon...og Z4 Coupe er enda finere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 E må bare si at e har fått meg ny drømmebil!!! E SKAL ha en slik en..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Er vel egentlig ikke Bangle som designer bilene men han bestemmer hvilke designere som skal designe bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Den BMW Z4`en er DESIDERT den fineste bilen BMW noengang har laget Jeg må ha en sånn en!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Hmmm...det er ikke enkelt å avgjøre hvilken av disse to bilene som er den fineste... Spør du meg er det veeeldig enkelt... BMW er fine biler, men når man sammenligner med selve kongen av biler, Porsche, da er det ikke tvil i min bok hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg så en Z4 cab/hardtop her om dagen. Knipsa et bilde. Nice den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå