Fredrik Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulasjoner er hermed sendt fra Danmark også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulasjoner er hermed sendt fra Danmark også... Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer med ferdig utdannelse! kanskje vi skal ta en fest sammens i dag? har nemlig bursdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer. Tok gr.L i 1990 jeg, med samme karakter. (Bas og montør på en hel enebolig.) Du blir nok raskt lei av å montere stikkontakter til halvsure hjemmegående husmødre. hehe. Og R.Andersen: Gratulerer du også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 gratulerer med ferdig utdannelse! kanskje vi skal ta en fest sammens i dag? har nemlig bursdag i dag! Gratulerer med dagen! Brennvin hos meg i morra, bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer. Tok gr.L i 1990 jeg, med samme karakter. (Bas og montør på en hel enebolig.) Du blir nok raskt lei av å montere stikkontakter til halvsure hjemmegående husmødre. hehe.Og R.Andersen: Gratulerer du også. Ja, men er egentlig i industrien, så tror ikke jeg kommer til å være hos sure husmødre, hehe... Nå skal jeg prøve å ta fagbrev som automatiker og komme meg til nordsjøen, det er der kronene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 har nemlig bursdag i dag! Happy, happy day too you . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer. Tok gr.L i 1990 jeg, med samme karakter. (Bas og montør på en hel enebolig.) Du blir nok raskt lei av å montere stikkontakter til halvsure hjemmegående husmødre. hehe.Og R.Andersen: Gratulerer du også. Ja, men er egentlig i industrien, så tror ikke jeg kommer til å være hos sure husmødre, hehe... Nå skal jeg prøve å ta fagbrev som automatiker og komme meg til nordsjøen, det er der kronene er Blir tid til mekking også da! Nordsjøen er supert, 2 uker på og fire av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Blir tid til mekking også da! Nordsjøen er supert, 2 uker på og fire av! Det er det som er målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grattis!!! Drekk deg full som de andre sier her. Det fortjener du i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratuleera.. e kje alle så får den karakteren så du må vera fornøyd me den glede meg eg og te eg e ferige.. bygg elle industri du har som fordypning? Har industri som fordypning, men måtte også ha husinstallasjon i fagprøva. Måtte bytte sikringskap og legge alt nytt i 2 etg på en enebolig. Artig det store enebolig ell? har ein kamerat så jobbe i siemens.. bra firma d.. menne d eg synns e drit når eg ska opp te fagprøven som skipseletrikar e at eg må ha bygginstallasjon som e ein store del av an har eg skjønt... har jo kje hatt de på 2 år då..:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 måtte bare skryte litt!idag fikk jeg fagbrevet med karakteren "meget tilfredstillende" i elektrikerfaget! hehe... Gratulerer 2 og et halvt år igjen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja, fått fast jobb som elektriker i Siemens! Firmaet sitt det! Går selv og venter på godkjenning av prøvebygget mitt, men de er jo så treig Blir forhåpentligvis Telekommunikasjonsmontør, men skal ta "Elektrikker-brevet" med det samma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gratulerer Jarle! Bra karakter, deilig å være ferdig kan jeg tenke meg, slippe å ha det greine der hengenes over deg. Jeg for min del skal ha fagprøva til neste uke, er ferdig med den praktiske delen, men mangler det værste.. utspørringa Så forhåpentligvis på denne tiden neste uke så er jeg automatiker fagmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå