Gå til innhold

idag blei jeg fagarbeider!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer. Tok gr.L i 1990 jeg, med samme karakter. (Bas og montør på en hel enebolig.) Du blir nok raskt lei av å montere stikkontakter til halvsure hjemmegående husmødre. hehe.

Og R.Andersen: Gratulerer du også.

Ja, men er egentlig i industrien, så tror ikke jeg kommer til å være hos sure husmødre, hehe... Nå skal jeg prøve å ta fagbrev som automatiker og komme meg til nordsjøen, det er der kronene er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Tok gr.L i 1990 jeg, med samme karakter. (Bas og montør på en hel enebolig.) Du blir nok raskt lei av å montere stikkontakter til halvsure hjemmegående husmødre. hehe.

Og R.Andersen: Gratulerer du også.

Ja, men er egentlig i industrien, så tror ikke jeg kommer til å være hos sure husmødre, hehe... Nå skal jeg prøve å ta fagbrev som automatiker og komme meg til nordsjøen, det er der kronene er :wink:

Blir tid til mekking også da! Nordsjøen er supert, 2 uker på og fire av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuleera.. :!::clap: e kje alle så får den karakteren så du må vera fornøyd me den :lol:

glede meg eg og te eg e ferige.. bygg elle industri du har som fordypning?

Har industri som fordypning, men måtte også ha husinstallasjon i fagprøva. Måtte bytte sikringskap og legge alt nytt i 2 etg på en enebolig.

Artig det :wink:

store enebolig ell? har ein kamerat så jobbe i siemens.. bra firma d..:) menne d eg synns e drit når eg ska opp te fagprøven som skipseletrikar e at eg må ha bygginstallasjon som e ein store del av an har eg skjønt... har jo kje hatt de på 2 år då..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jarle! Bra karakter, deilig å være ferdig kan jeg tenke meg, slippe å ha det greine der hengenes over deg.

Jeg for min del skal ha fagprøva til neste uke, er ferdig med den praktiske delen, men mangler det værste.. utspørringa :P

Så forhåpentligvis på denne tiden neste uke så er jeg automatiker fagmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...