Gå til innhold

Skal du til Rudskogen i Sommer?

jcvold
 Share

Skal du på rudskogen i år?  

80 stemmer

1. 1. Skal du på rudskogen i år?

• Nei
      17
    • JA,selvfølgelig!
      63

Anbefalte innlegg

har vært der de siste 4 årene og ja, jeg skal nok i veien i år også!! ifjor var det jo helt knall da! er noe av d råeste jeg har vært med på!! varmt vær, masse folk, masse fine biler masse damer og masse øl! det var ekstremt rått!

Jeg vil påstå andelen damer er større om du tar turen på det lokale kjøpesenteret heller.. ;) Det er desverre en av få ting det er umulig å få overdose av på Gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudskogen Gatebil er et must, gleder meg som vanlig noe vannvittig, prøver alltid å få med meg alle gatebil treff, samt ccn treff ++

Skal stille ut både gatebil treff og ccn treff, på gatebil treffa skal jeg fikse E30klubben.net rekke på utstillingsområdet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i ny jobb til onsdag og det første jeg skal gjøre er å sikre meg ferie 13 og 14 juli! Må booke bilhenger også, huff, mye stress! :x

...det er då ein fin intro på ein ny arbeidsplass.....eg må ha fri!!!

Hehehe...en slik melding sender noen signaler som den nye sjefen kanskje burde være foruten. Min gamle sjef ansatte i sin tid konsekvent aldri folk under 25 år nettopp fordi han ikke orket slike meldinger/holdninger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i ny jobb til onsdag og det første jeg skal gjøre er å sikre meg ferie 13 og 14 juli! Må booke bilhenger også, huff, mye stress! :x

...det er då ein fin intro på ein ny arbeidsplass.....eg må ha fri!!!

Hehehe...en slik melding sender noen signaler som den nye sjefen kanskje burde være foruten. Min gamle sjef ansatte i sin tid konsekvent aldri folk under 25 år nettopp fordi han ikke orket slike meldinger/holdninger... :roll:

Jeg kjenner som sagt sjefen godt, og jeg hadde aldri gjort dette med en fremmed :wink: Jeg vet hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk, derfor sa jeg også opp lærekontrakten 1 mnd for tidlig og slutta på Union pga Siemens trengte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befinner meg i Cannes i Syd-Frankrike weekenden 27-28 mai. BMW´en skal få lufte seg 4-5 tusen kilometer på kontinentale veier... :D
O.T

Du virker jo som en bereist person E9, så du har kansje vært der før. Men jeg anbefaler en liten tur innom Port Grimaud når du er nede på rivieran. Frankrikes svar på Venezia, ligger mellom St. Maxime og St. Tropez. Var der nede i 14 dager sommeren 2003, Franske rivieran var et supert feriested som frister til gjentakelse :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T

Du virker jo som en bereist person E9, så du har kansje vært der før. Men jeg anbefaler en liten tur innom Port Grimaud når du er nede på rivieran. Frankrikes svar på Venezia, ligger mellom St. Maxime og St. Tropez. Var der nede i 14 dager sommeren 2003, Franske rivieran var et supert feriested som frister til gjentakelse :P .

Vi har vært i Port Grimaud flere ganger, men vi foretrekker faktisk St. Tropez...som er en deilig liten by utenfor turistsesongen. I turistsesongen bør man for all del ikke besøke byen med mindre man ikke liker å stå i kø. Vi kjører i år ned til den franske rivieraen for tredje året på rad og selvom jeg hadde håpet at det ble i en ny E91 325i er jeg sikker på at vi allikevel får en fin tur sydover. Ellers mange takk for tipset...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...