bmw 323i Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 noen som vill ta rusta på bilen min eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 noen som vill ta rusta på bilen min eller??? Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 hehe såpass ja..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 noen som vill ta rusta på bilen min eller??? Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... Trodde du drev med IT jeg.... Bi-inntekter som går til ny 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Pussemaskin og lakk kjøpt på sprayboks fra Shell Funker bra det også.. Eller du berre pusser det ned og leverer døra inn på ein lakkerings plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 noen som vill ta rusta på bilen min eller??? Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... Trodde du drev med IT jeg.... Bi-inntekter som går til ny 325? Jeg jobber kun som IT-prosjektleder og en timepris på dkr. 1350,- ekskl. moms (+ evt. tillegg) er min faste pris ved oppdrag utenfor arbeidstiden. Timeprisen kan jo ikke være dårligere når jeg banker rust enn når jeg skriver dataprogrammer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Ettersom å banke rust er mindre utfordring enn å laga dataprogrammer, så synest eg timesprisen din er litt høg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Ettersom å banke rust er mindre utfordring enn å laga dataprogrammer, så synest eg timesprisen din er litt høg Den er alt for høy når det gjelder rustbanking, men det er lov til å prøve seg; og mitt tilbud kan da heller ikke kalles spesielt seriøst...jeg har til salt på maten under alle omstendigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe... Sant det Trur ikkje ein normal person som er ved sine fulle fem, hadde gått på den der hmmm... Salt til maten ja? Nokon som ikkje er studenter lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå