Gå til innhold

rust


bmw 323i
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vill ta rusta på bilen min eller??? :oops:

Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vill ta rusta på bilen min eller??? :oops:

Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... :wink:

Trodde du drev med IT jeg.... :o

Bi-inntekter som går til ny 325? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vill ta rusta på bilen min eller??? :oops:

Joda...timeprisen er dkr. 1350,- + mva... i tillegg kommer 100% dekning for kostnader bestemt av meg i forbindelse med div. utstyr, transport, kost og logi...betaling aksepteres kun forskudsvis... :wink:

Trodde du drev med IT jeg.... :o

Bi-inntekter som går til ny 325? :wink:

Jeg jobber kun som IT-prosjektleder og en timepris på dkr. 1350,- ekskl. moms (+ evt. tillegg) er min faste pris ved oppdrag utenfor arbeidstiden. Timeprisen kan jo ikke være dårligere når jeg banker rust enn når jeg skriver dataprogrammer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom å banke rust er mindre utfordring enn å laga dataprogrammer, så synest eg timesprisen din er litt høg :lol:

Den er alt for høy når det gjelder rustbanking, men det er lov til å prøve seg; og mitt tilbud kan da heller ikke kalles spesielt seriøst...jeg har til salt på maten under alle omstendigheter... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...