Bjørn 320 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Zoeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Ahh.. endeleg.. nå har compacten fått nye sko e36 m3 felger 7,5*17" framme 8,5*17 bak med 215/45-17 aurora dekk Trenger berre ein vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Ble veldig pent! Kunne tenkt meg en slik takspoiler som du har der. Hvem selger den? Går ut ifra at det er Rieger sin (den høye utgaven)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Jepp.. er nok utgaven til rieger..med bremselys Er vel mangen forskjellige forhandlere på dne, men har vertfall sett den hos www.streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hadde ein compact for nogen år siden. Kul bil å style men kjedelig me den kjedeligge motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fin bil fek Minner litt om min, bare at min er "litt" breiere over rumpa Må bare legge ut disse så du kan se Nesten lik bakrutespoiler også.Dette er forøvrig AC Schnitzer sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Ja eg satt på ein breiere hekk og valset julbuene bak så mye som det va muligt og senkan 45mm bak! Enten elske du compact elle hate de! Ikkje mange styla compacter i bybilde så det e et herligt syn når du komme øve de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fin bil fek Minner litt om min, bare at min er "litt" breiere over rumpa Må bare legge ut disse så du kan se Nesten lik bakrutespoiler også.Dette er forøvrig AC Schnitzer sin sto denna her parkert utafor gs bildeler i oslo på mandag? i tilfelle var det en som var veldig lik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Enten elske du compact elle hate de! Det er ihvertfall helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hehe, takktakk! Har sett bilen din har vært til salgs, har hatt sykt lyst til å ringe på den.. Men er student for tida, så eg må nok nøye meg med den eg har. Har skaffa m3-skjørt, 97-mod grill, nye m3-speglar, m3-lister, 4300k xenon, k-mac eksentriske bærebruboltar og remus eksos sidan sist, men bilen er ikkje heillakkert enda så det er ikkje montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå