Gå til innhold

BMW e46 320i


Neptan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag fikk jg koblet til lys i girkula mi.

Så fikk tatt av girkule posen. Hvar bare å nappe rett opp. Så var det å ta av deklser og slikt.

Koblet gula til lyset til askebegeret som er skjult under.

Brukte kabel sko så gikk greit.

Må ta av en del deklser for å komme til men, det gikk.

Bilde:

her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld så skulle jeg kjøre hjem noen jenter og på veien hjemme så skjedde dette:

Jeg kommer fra hovedveien r108 ved Haflundsveien og kjører mot byn i Sarpsborg.

Så kommer jeg bortover mot esso Haflund, så kommer faen mg en bil rett ut.Først så kjører han litt ut,trodde han skulle stoppe, så kjørte ha rett ut. Grensa er 40km og jg lå i ca 40km og smalt i ca 30km. Hadde ikke purken kommet etterpå, så hvet jeg ikke hva jg hadde gjort med han. Så jeg hadde valger grøft eller han, så valgte han.Dette er ikke min skyld, han kommer fra en parkeringsplass.Så fikk kjørt hjem bilen, fikk flekka løs inneskjerm dekslet, for subba inni dekket. Så nå står bilen i garasjen.Skader på bilen min hele fronten. Gjerna ved fronten er trykka inn i radioatoren, så vil ikke kjøre med den. Hannes venste skjerm og forstyringa knakk eller noe, var vanskelig å se. Så dro på legegvakta for å kjekke meg. Hadde litt vont i ryggen men, får se om det blir værre. Skjedde rundt 2.30 i natt. Hvar faen ikke hjemme føre 4.15.

Forklaring ossen det skjedde :

her

Bilen min:

1

2

3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk far fått snakka med dem.

Jeg får dekka alt. Fikk leiebil i dag, en Daewoo, fy faen den er stygg.

bilde

Tokk 3 dager føre dem fikk deler osv, så dem skulle prøve å få den ferdig innen 10 dager som jg har leiebilen. Så blir bare venting. Dem fikk fiksa styling lykter osv så det er fiksa, spent på skiltplata men, får sikkert fiksa det på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...