Gå til innhold

Skal me signere innlegga våre?

ovex
 Share

Skal me signere innlegga våre i Bimmers?  

51 stemmer

1. 1. Skal me signere innlegga våre i Bimmers?

• Ja, har ikkje noko mot i signere innlegga.
      35
    • Nei, vil ikkje signere innlegga.
      13
    • Ja me bør, men eg ynskjer ikkje å gjere det.
      3

Anbefalte innlegg

Helst ikke. Da blir siste rest av anonymitet borte. Blir for enkelt å søke på navn og finne ut både bosted og tlf. nr på den måten. Det har ingenting med at jeg ikke står for det jeg sier, for det gjør jeg! Men så lenge det er såpass åpent forum ser jeg helst at det ikke blir utlevering av personopplysninger.

Det er et godt argument og hvis man føler seg ukomfortabel med å signere under eget navn skal man selvfølgelig ikke gjøre det. Mitt poeng er imidlertid at jeg ikke tror at man har noe mer å frykte enn ellers hvis man ikke skriver innlegg som er unødvendig provoserende...og samtidig ikke røper for mye av sin identitet. Hvis man f.eks legger en relativt kostbar bil til salgs ut på finn.no er ofte både navn, telefonnummer, adresse, bilnummer og biltype kjent for alle som har interesse av å lese annonsen. Poenget må derfor være at hvis Ola Nordmann fra Hedmark skriver et innlegg her inne...og ellers er både en rimelig høflig og imøtekommende kar...har han lite å frykte utover å få respekt for bidrag i potensielt saklige diskusjoner... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det samme kva folk gjere. Dersom det skulle bli for teite innlegg, nokon som tråkke over streken for ofte, nokon som gjere noko dumt osv, so har me Gunnar og dei andre til å passa på oss... Rekne med at dette er eit såpass seriøst forum, at det ville blitt politianmeldt dersom nokon hadde skrøte øve å ha heva forsikringspremien til oss andre. Beklager, eg meina ødelagt bilen sin med slegge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i E9s første innlegg her.

Spiller forsåvidt ingen rolle om fullt navn står der eller ikke.

Seriøsitet og repekt er noe en må "jobbe for" og som kommer automatisk med innlegg. Hvis det er en halvballe som bare legger inn svada - så driter alle bare i han allikevel.

Her inne er det flere jeg ikke aner hvem er, men som jeg med "en gang" tok på alvor og virkelig har respekt for . Om navnet står det eller ikke spiller ingen rolle for meg. Om mitt eget nick så er dette bare noe som har hengt igjen på meg i mange år. De som ønsker å finne mer ut om meg (i ærlig eller uærlig ærend) klarer glatt å finne meg vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del ønsker ikke å signere innleggene mine med annet enn nicket. Ikke fordi jeg ikke står for det jeg sier, men fordi man legge igjen veldig mange elektroniske spor. Og de blir liggende leeenge....

Ting man mener og sier og brenner for akkurat nå, er det ikke sikkert man er like opptatt av om 8år.

Men når en potensiell arbeidsgiver googler deg før han kaller deg inn på 2.gangs intervju så er det greit om det ikke dukker opp en hel masse crap fra flere år tilbake.

F.eks når man søker på salgsjobb hos BMW, og de finner 101 innlegg på audiforumet om hvor dårlig BMW er, fordi man var ung og dum å trodde at FWD var tingen:)

Søk på brukernavnet mitt (eller ditt eget) så skjønner du hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...