Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Niels Christian

Bosted: Trondheim

Alder: Gammal

Kjøretøy: Space Grau BMW E91 325d M-sport 2009 modell

Min første BMW, men tanken har tydeligvis vært her siden 05.okt 2007 :D

Etter å ha kjørt Volvo V50 ble fristelsen for stor og en '09 BMW 325DAT M-sport ble kjøpt i midten av januar i år. Bilen er importert av BMW Norge fra BMW AG. Den ble solgt til Stenshagen Bil i Oslo som solgte den videre til den forrige eieren. Han hadde den som søndagsbil og kjørte kun 14000km på 2 år. Bilen har vært til salgs en god stund og jeg endte opp med en tilnærmet ny bil til en god pris.

Bilde fra finn.no (som noen sikkert kjenner igjen) :D

unxj89g8h3bhbx3r5p9q.jpg

Det eneste den mangler er hengerfeste for bilhengeren min, samt at jeg gjerne vil ha noe annet enn tre-interiørlistene innvendig. Ellers er bilen perfekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unxj89g8h3bhbx3r5p9q.jpg

Det eneste den mangler er hengerfeste for bilhengeren min, samt at jeg gjerne vil ha noe annet enn tre-interiørlistene innvendig. Ellers er bilen perfekt :D

Nydelig bil.

Listene ville jeg ha lakkert i bilens farge.

Har du en tråd om bilen? Hvis ikke må du lage en med flere bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil.

Listene ville jeg ha lakkert i bilens farge.

Har du en tråd om bilen? Hvis ikke må du lage en med flere bilder :)

Takk

Tanken på lister i bilens farge har slått meg ;)

Hvor på forumet legger man ut skryte tråder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Petter Jacobsen

Bosted: Drammen

Alder: Snart gammel mann, 31 år but still going strong :D

Kjøretøy: 2008 Carbonschwartz 530XD

Sivilstatus: Gift

Har hatt div biler oppgjennom. Begynte med 3er Golf GTi, videre til Audi A6 2,7 bit og Saab 9-5 Aero. Så ble det en 2003 A6 1,8TQ sedan med ekte 20" BBS Lemans, KW2 og litt ekstra dill. Den ble etterhvert byttet mot en treeeeg 2003 BMW 520d, det var et trist kapittel. Vanvittig god å kjøre, men med 136hk var det noe av det kjedligste jeg har kjørt....

Så ble det en 2006 A4 2.0 TFSI avant. Grombil med komplett s-line, automat, 250hk ++++ Men den ble litt liten da jeg har 2 barn på 3 og 8 år så den ble byttet ut med en 2005 A6 1.8TQ med recaro, navi og en del ellers spennende utstyr.

Gikk så lei den og importerte i januar 2012 en 2008 530XD som jeg er superfornøyd med :D

Selges nok etterhver den også tenker jeg.

Har også hatt noen konebiler, Golf 2, Golf 3 stv, Saab 9-3 turbo (gikk godt!), 2003 Passat 4motion med alt utstyr, og i dag kjører hun en 2003 Golf 1,9 tdi 4motion. Den på bilde i avataren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Thomas Strand

Bosted: Fredrikstad gutt

Alder: 23

Kjøretøy: 2001 E46 316i

Sivilstatus: Singel å liker det

Nesten utdannet elektrikker men jobber på kiwi. En av dømmene er å få begynt på lerling tia så jeg får oppgradert lommeboka, bygge garasje og kjøpe vinterbil.

Dette er min drømme bil. Motoren kunne vert større men jeg har ikke dårlig tid

img0804ww.jpg

img0805zs.jpg

img3885v.jpg

Ting som vil gjøres pr dato er (ca rekkefølge)

Led Lys til skilt

Dynavin

Felger

Angel eys

Strober

Blinklys klar/grå

Ratt

Senking

Soting

Fanger

CSL koffert

Har dere noen forslag til hva som hadde kledd bilen så tar jeg imot MASSE bmw snakk. Alltid lyst til å lære mer om bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

heisann :)

som de fleste sikkert har tippet så heter jeg Ole Andreas, 19 år gammal bor i Bergen/Sandsli, interessene mine er Bil, båt, trenning og sport. har nå min andre Bmw :) har kun hatt bmw alt annet synes jeg blir for dumt. jobben min nå er butikk med arbeider oss europris i fyllingsdalen (ettermiddags jobb etter skolen) går på skolen på dag tid 2Vgs på Kjøretøy :D

Første bilen min var Bmw E30 318I Touring

rbh73ieom6dm0mt73559.jpg

Andre bilen min som jeg råner rundt i nå er en Bmw e36 328IA sedan m-tech

900v1xodszfq2et77288.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Petter Jacobsen

Bosted: Drammen

Alder: Snart gammel mann, 31 år but still going strong :D

Kjøretøy: 2008 Carbonschwartz 530XD

Sivilstatus: Gift

Har hatt div biler oppgjennom. Begynte med 3er Golf GTi, videre til Audi A6 2,7 bit og Saab 9-5 Aero. Så ble det en 2003 A6 1,8TQ sedan med ekte 20" BBS Lemans, KW2 og litt ekstra dill. Den ble etterhvert byttet mot en treeeeg 2003 BMW 520d, det var et trist kapittel. Vanvittig god å kjøre, men med 136hk var det noe av det kjedligste jeg har kjørt....

Så ble det en 2006 A4 2.0 TFSI avant. Grombil med komplett s-line, automat, 250hk ++++ Men den ble litt liten da jeg har 2 barn på 3 og 8 år så den ble byttet ut med en 2005 A6 1.8TQ med recaro, navi og en del ellers spennende utstyr.

Gikk så lei den og importerte i januar 2012 en 2008 530XD som jeg er superfornøyd med :D

Selges nok etterhver den også tenker jeg.

Har også hatt noen konebiler, Golf 2, Golf 3 stv, Saab 9-3 turbo (gikk godt!), 2003 Passat 4motion med alt utstyr, og i dag kjører hun en 2003 Golf 1,9 tdi 4motion. Den på bilde i avataren...

Du fär slenge ut dette bildet i stort format, sä bilen sä därlig pä avatarbildet nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Bård

Bosted: Bergen, opprinnelig fra Vesterålen.

Alder: 24

Kjøretøy: 2001 Saab 9-5 2,3T og 2010 116D M-sport.

Sivilstatus: Singel og barnløs

Utdannet IKT-driftsoperatør som har blitt lurt nedover i landet. Jobber i statlig sektor med IKT og trives godt med det. Har akkurat kjøpt min første BMW. Har egentlig alltid hatt en ting for BMW, men aldri gjort noe med det før nå.

Denne kommer inn på gårdsplassen til uka. Etter prøvekjøringen må jeg si at jeg gleder meg som en unge..

76_-477110314_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg heter Einar Norbakken, er 25 år, opprinnelig fra Harstad men bor i Oslo.

Her studerer jeg teologi (blir ferdig prest om ett år) og så kjører jeg endel flybuss ved siden av skolen!

Min store lidenskap i livet er bil, noe min slitne 520ia ikke bærer preg av..., men håper jeg får på litt senk og småstash iløpet av våren :D

DSC05983.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...