Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ble vervet her av brutter'n :wink:

Handlet meg en E-46 m3 CSL. Godt fornøyd med den.

Ellers er det m3 nummer 7 i rekka jeg har hatt.

Jobber som jagerpilot i forsvaret og trives med det. Interessene mine er trening og BMW.

Ellers er jeg ikke så mye på nett,siden vi driver med nattflyging og er rundt om i hele verden,men allti gøy å inn når jeg har tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nybakt BMW-eier fra Elverum her.

Henrik heter jeg og er sen 84-modell.

Flytter antageligvis om ikke mange månedene til Trondheim for å være evig student litt til.

Jobber for tiden på Statoil som assisterende pølse-sjef og overordnet dovasker.

Har i det siste fått veldig sansen for E28'ene, og har fått tak i et prakteksemplar av en '82 525iA som sårt trenger litt omsorg.

Planen for denne er å se om det lar seg gjøre å få skilter på den med dårlig lønn og mye egeninnsats ;)

Har forøvrig også en 1990 Toyota MR2 Turbo. Morro-bil med midtmontert motor, bakhjulstrekk, 2liters turbomotor med 225hk og 306nm og targa-tak for de glade sommerdager :D

BMW-gliset:

dsc01096nn5.th.jpg

Turbo-japsen:

t_image2_132.jpg

Og sånn går no dagan.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heter geir og er 37 bor rett på utsiden av tønsberg eller eik om dere vil som er lokalkjendt. har ingen bil som faktisk går for tiden .men har planer om å få en 323 på veien med en 2.7 og litt fiksfakseri i.. er på nippet til å handle en 535i oxo 90 mod. men akurat i skriveriets øyeblikk er jeg gående. kjører taxi for ingers tur../karaokebussen for dere som vet, og trives med det. er for tiden alene etter en tids med samboer. har endel unger som er på besøk ofte. er snart på vei inn i klubben i vestfold.. må bare få en veidyktig bil. har hengt en stund her på forumet som jeg mener er meeeget bra.. lært forferdelig mye. og mere blir det off topic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN! JEG BOR I TØNSBERG OG JOBBER PÅ TINE MIERIER. JEG KJØRER EN BMW COMPACT E46 03 MOD. :D BILEN HAR KUN GÅTT 35000 KM, OG ER UTSTYRT MED SPORTSRATT, SPORTS-SETER OG SPORTS UNDERSTELL. SAVNER LITT MER KRUTT I 1,8 LITERN. MEN MORSOM BIL. DESSUTEN ARTIG MED EN BIL IKKE ALLE HAR! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Oddgeir

Alder: 23 år

Yrke: Lakkerer (vindu og dører)

Bosted: Varhaug

Sivilstand: Kjæreste

bilde004aq0.jpg

Bruker enhver ledig stund til polering og vasking sammen med E-36 328, eieren av bilen avbildet til høyre her.

Ble bitt av BMW basillen 8 dager før julekvelden 2005 da jeg fikk gleden av å kjøre hjem på 235 sommerdekk på årets første dag med snøfall og isete veier :lol:

bilde011wq7.jpg

Forstår ikke hvorfor jeg har snakka dritt om BMW siden jeg var 18, er jo en drøm å kjøre. Jeg har tatt til vett, og broderen og bestekompisen kom hakk i hæl. Fælt hvordan det smitter.

Så det var litt om meg og mine :)

bilde010wh7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Christer Lønn

Alder: 21

yrke: Motormekaniker

Bil: e36 320i 96`

Sted: Mandal

Trives godt her hjemme i mandal, når jeg ikke driver med bilen står jeg på brett, i lag med venner og driver eller med alt annet som går fort nok til å gjøre noe dumt med...

Bilen jeg har nå:

DSC00066.jpg

forrige e30en :

diverseiaudien008.jpg

gamle e36en som ejg desverre kjørte ut med:

DSC00025.jpg

Første bimmern:

Bilde018.jpg

Mazda 323 gti (første bil med skilter):

966330a7.jpg

Og til slutt forden som ejg enda har(evighetsprosjekt):

Bilde011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For vel fortelle litt om meg jeg og da!

Gunbjørn Kjernaas, 1988 mod

Bruker tiden min på skole om dagen. Planlegger å bli ingeniør innen elektronikk, eller helikopterpilot. Ikke helt bestemt... Blei BMW-frelst da storebror, Anders, kjøpte M3. Eller bruker jeg og en del tid på diverse annen motorisert ferdsel, som snøscooter, super motard, kjørt en del motocross, rasakjøring med jordebil, samt en hel del andre ting.

For den som vil ha bilder av alt jeg sturer med, har jeg laget hjemmeside: www.gkjernaas.tk (ikke no sånn piczo-møkk!)

For den som finner motor interresant, vil jeg tro sida mi vil falle i smak! Ligger og bilder av bilene mine der...

Kjører forøvrig e46 328 Ci. Denne bilen er for tiden farlig orginal, men har gått til innkjøp av forbedringsdeler. Venter med å montere til alt er på plass!

Forrige bil var en e39 525tds med M5-front, 19" Rial le Mans felger første periode og 10*18" ASA andre periode, interiørlister i bilens farge(Arctic silber), senkesett(40/20), M5-vipp på bagasjelokk, manuell kasse, masse utstyr, takforlenger, sort skinn(komplett med drøsider)+++ Bilder ligger på hjemmesida... Var en pen bil! Kan jo og nevne at det var jeg som gjorde stort sett alt på bilen, men kom aldri lenger enn at det ble med det utseendemessige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kennet Grytten

Alder: 25

Yrke: Maskinsjef

Arbeidsted: HP Holmeset AS

Bosted: Ellingsøy, Ålesund kommune

Kjøpte min første BMW for en mnd siden :D Valget falt på en 96 mod 320 cab. Gikk for en bil som hadde gått veldig lite( 100 000) bilen er teckno violett, med strøkent lyst skinn og full M-tech pakke fra fabrikk. Bilen er aldri vært vinterkjørt, og ser meget bra ut tross alderen :)

(Bedre bilder kommer senere:)

Utenom det, har jeg alltid kjørt golf. Har en golf VR6 som brukes på vinteren, og av samboer:)

kjøpte hus for 6 mnd siden, med garasje. endelig en plass å holde på med bilene! jeg jobber som maskinsjef på en linebåt og er ute 6 uker, og er hjemme 6 uker. trives godt med det:) I fritiden holder jeg som oftest på med bilprosjekt - og en del på huset og det som følger med det.:)

Jeg har en del planer med BMW'en :

* nye felger

* frontlippe

*lyktesenkere

*bakfanger ( kanskje)

Planen er å ha bilen til over sommeren neste år, regner med jeg kommer til å selge den da. Så håper på en likefin sommer neste år så jeg kan få cruise litt i fineværet:D

dsc00020fi3.jpg

oppijz6.th.png

dsc00028jz6.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Torstein Rokkan

Alder: 25

Bosted: Bodø

Yrke: Sikkerhetskontrollør

Kommer fra en familie der alle kjører BMW :D

Mor kjører 2001 530

Far kjører 2001 525

Lillesøster kjører 2002 320 Compact

:D

Selv henta jeg en 2001 330xi i Sveits for ett års tid siden, og er kjempefornøyd!

Har alltid vært genuint intrisert i bil og da aller helst BMW!

Er arrangør(sikkerhetsannsvarlig) på Sommertreff (www.sommertreff.no)

Så for dem som kommer dit er jeg å roter rundt i kulissene.

Da er det selvfølgelig lov å komme bort å slå av en prat om noen føler for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt om meg å mine:

Navn: Jarle Gåsøy

Alder: 25

Bosted: Voss

Yrke: Eletrikker

Kjører:

92. Honda Civic Esi, ombygd til Vti med "F&F" look. Og

O1. Bmw E46 320i Touring, med M-tech pakke.

Jobber for tiden på Stureterminalen i Øygarden utenfor Bergen, utleid til Norsk Hydro.

Ellers blir det mye bil og fisking på fritiden (den lille eg har)... Har samboer og en kanin.

http://img213.imageshack.us/img213/9792/dsc00573zc5.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/5434/mobil030aa7.jpg

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå..

Har vært medlem Her Inne en god stund, er en aktiv leser, har dog ikke skrevet så mye enda.

Jeg heter da altså Bjørn Boge og er en Bergens gutt. Holder nå fortiden til i Stavanger, i første 1/4 av læreperioden min.

Jeg går i lære i et selskap som heter BJ Services, i faget som heter Borefaget, Hydrauliske Rør (Coil Tubing).

Nå fortiden så er jeg på basen vår i Tananger, men snart så begynner den ekte jobbingen :) 18 November 06 så reiser jeg til Nederland for å jobbe, og når jeg kommer tilbake ut i Desember så begynner jeg nok på offshore turnusen.

Ellers så er jeg vel en høvelig typisk ungdomsgutt. 18 år, glad i vin damer og sang (evt øl, damer og sang) og biler er utenom det en altoppslukende hobby. Er veldig på å lese teori og andres erfaringer, men gleder meg mest til å teste teorien og finne ut mine egne erfaringer.

Jeg kjører en E21 323 fra 1982 som jeg hentet i Tromsø for rundt 1,5 måned siden. Lang kjøretur til Bergen kan du si. Bilen ser Slik ut.

Det var da altså meg... Kommer nok til å bli mer aktiv i tiden fremover..

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

Navn: Eva

Alder: 25

Bosted: Bergen

Yrke: Delelager arb.

Har utdannelse innen for bil, men desverre har jeg ikke helt fått fylt drømmen med å bli fagarbeider som biloppretter. Som sikkert de fleste vet, så er det ikke så lett for et kvinnfolk å komme seg inn i mannsdomminert yrke. Jobber nå på et delelager for buss og lastebil og trives veldig godt med det, selv om det er helst personbil jeg kunne tenkt meg å jobbe med. Pusser og mekker litt bil på fritiden i steden. Kose arbeid, men ikke akkurat så mye penger i det.

Kjøpte meg bmw nå i sommer. En E36, 325, 93 mod. Var på jakt etter en ny bil ganske lenge og visste bare ikke hva jeg ville ha, men så kom jeg over denne og falt helt for den. Min samboer har hatt bmw i 2 år før det, så fant ut jeg måtte prøve jeg også. Kuleste er at min går myyyye bedre... hehe... Tro ikke han er helt fornøyd med det.... :D

Har sneket litt over skulderen hans, og så at han var innom denne siden, så da måtte jeg ta en titt jeg også. Har fått en del informasjon ved å bare lese, så angrer ikke på at jeg logget meg inn her.

Vel, dette er da altså meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :)

Jeg er litt treg av meg, og har ikke presentert meg ennå, har dessuten ikke noe tilgjengelig bilde av bilen min, men det kommer siden :)

Navn: Yvonne Rognan

Bor: i Asker

Født: Mars 1984

Opprinnelig fra Bamble i Telemark.

Jeg likte ikke BMW før pappa'n min kjøpte en BMW 5.18i (90mod) i 1999. Den bilen lærte jeg meg å kjøre i, og blei jo veldig glad i den. For 2 år siden kjøpte mamma og pappa en eller annen eldre Mercedes med automatgir, og de fant ut at det var litt pes å sitte med to biler som gjevnlig krevde vedlikehold. Dermed kjøpte jeg BMW'n av de og gav de tilbake Opelen jeg hadde kjøpt av dem i 2003. Hehe.

Det er altså en søt lys blå metallic e-34. Den er ganske standard å se på, men det er jo det jeg er så glad i ved e34. Har bytta ut baklyktene og blinka framme og på sidene.

Har brukt 20000 på den utenom veiavgift og forsikring siden jeg kjøpte den, og mer blir det nok. Gammel'n har gått 307000km!

Hvis noen har noen gode tips på hvordan jeg kan få den ennå mer stylish uten massive fangere og skjørter og slikt, bare si fra! heh, den skal forhåpentligvis pusses ned, fjernes rust og bulker på og lakkeres opp igjen i løpet av neste år, men jeg må nok bytte et par ting under før den tid.

Jah. Det var det. Bilder kommer senere ;)

Ciao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Navn: Peter L. Nordvik

Alder: 22

Bosted: Trondheim

Yrke: Salgsmedarbeider, Bertoni

Bil: E39 '97 520i Shadowline

Helt fersk både på forumet og som BMWeier... 8) Kjøpte go'bilen forrige fredag og syssler med å "kjøre den inn", hehe. Så på mange kurante objekt før jeg fant (etter min mening) den mest strøkne 520en på autodb i min prisklasse.

Ble en laaaaang tur fra Gardermoen til Tr.heim med 2 timer søvn i forkant, flytur nedover via svensk luftrom, og sist men ikke minst: snøstorm på turen opp igjen fra Dombås til Oppdal (ca 8 mil) på isen i gjennomsnittlig 80km/t... Værste turen noensinne bak et ratt... Fant heldigvis en sliten mondeo like etter snøværet startet og la meg helt i rompa på'n til været lettnet rundt Oppdal. Prøvde å holde trua på at nybilen skulle nytes lengre enn en dag så godt jeg kunne, men hadde fyr'n foran dratt ut, hadde jeg blitt med ettersom jeg lå helt inni'n. Så ingen verdens ting og satset bare på at 1000meterne til mondeo'n holdt hele veien, rett og slett forferdelig opplevelse trøtt som jeg var.. Omsider ble jeg møtt av skiltet "Velkommen til Oppdal" og været lettnet på mirakuløst vis. Jeg kunne endelig strekke på beina, kysse piggdekkene og ta meg en velfortjent pølsemeny. :P

Håper å dra mye nytte av sidene her da jeg har null erfaring med BMW og her virker som det finnes masse kunnskap og behjelpelighet, Takk for meg!

PS: Om noen i Tr.heimsområdet trenger en nyfrelst BMWeier å dele erfaringer/biltreff med så pm meg gjerne da alle mine kompiser kjører alt annet enn BMW... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...