Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Navn: Glenn Olsen

Alder: Over 30 ikke 40, he he ;-)

Bosted: Åmot i Modum ( bodd noen andre kanter av landet før også

Sarpsborg, Drammen).

Medlemskap i Bmw miljøet: Bmwccn, bimmers.no, Bmwdrifters.com, bmw gruppa blink, Frappr og Bimmers.no

Yrke: Utdannet tømrer mester mener jobber innen grading med stort sett programering av roboter av holde, rullelager laget i messing.

Kjøretøy: Kjørt mange forsjellige merker men pr idag Ford Mondeo 97mod 136 hk og Bmw 520i touring 24v 150 hk vanos 93 mod, tja passe orginal :-)

Annet: Var den som laget tråden for "mini bimmers.no treff i Drm distriktet" å fått mye fine tilbaker mld på det. Mener folket i tråden er jo de som har fått disse treffene egentlig til da. Iallfall har det blitt en fin gjeng fra dette som hovedsak er fra Østfold - Drammens område :-).

Bilde av bimmer`n:

oa787qt0k2sw6lw44nxi.jpg

Veldig hyggelig folkens å vær del av bimmers.no miljøet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med! Lars Martin, 20 år. Bor og kommer fra Nøtterøy i Vestfold, jobber i Color Line og akkurat skaffet meg min første bmw. Det ble en 97 316 Touring. Har hatt to golfer tidligere. Ble for øvrig bmw- "frelst" av espen|3k, en god kamerat, og tror og håper det blir bmw noen år fremover. Drømmen er en e30 M3, som så mange andre!

pktaxw7lb5rj5cwc1dz0.jpg

jf60u68sc88rlcvesvn7.jpg

wemlo7dnwrfi8px9orkg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Raste. Sjeldent og rått navn!

Alder: Gammel.. Fyller snart 20 :evil:

Bosted: Bor i oslo, ved Furuset sånn ca. kan høre fossefallet(motorveien) fantasi er viktig:)

Medlemskap i Bmw miljøet:bimmers.no, Bmwdrifters.com

Yrke: Nei.. jeg går på Nannestad VGS Allmenfag å stirrer i timen. Vet ikke helt hva jeg skal bli heller enda. Er intressert i IKT.

Kjøretøy: Har en skrap kjørt E36 coupe som brukes fult ut hverdag! Digger smelle lydenen den lager når jeg gir på litt! :twisted:

Annet: Er en super hyggelig gutt som sagt! Ønsker en jente som jeg kan dele resten av livet mitt med! Helst ikkeover 60kg. Være bli å fornøyd, være sosial å like å dra på treff :wink:

Så takk til Glenn for lån av Mal:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Astri Margrethe

Alder: ble 23 i november

Medlemskap i Bmw miljøet: Bimmers.no og amcar miljøet: frantzenracing.com

Yrke:Er ikke utdannet til noen ting. Gikk grunnkurs og vk1 tegning, form og farge. Begynte på gr.kurs mekanisk, men slutta.

Ellers så har jeg truck lappen og billappen, så jeg har livnært meg som transportbud og truckfører diverse plasser. For øyeblikket er jeg i mamma permisjon med dattera mi på snart 10 mnd. Og stortrives med det! :D

Kjøretøy:Off, begynner å bli en liste der nå ja. Per dags dato så kjører jeg en 2007 Dodge Caliber SXT CRD, iallefall frem til jeg får girkasse i min nyinnkjøpte 89 BMW e34 520ia m-tech. Har også en -83 VW Rabbit GTI 1.8 (til salgs)

Biler jeg har hatt tidligere er:

(X)-91 VW Passat 1.8 GL STV

(X)-92 Chevrolet Starcraft 6.2 Turbo diesel

(X)-88 VW polo stv 1.6

(X)-87 Toyota Starlet 1.0

(X)-89 VW Golf2 1.8 CL

(X)-83 VW Golf1 1.6 Cl (Glofen) R.I.P (min første bil som er sårt savnet)

Sivilstand: Samboer og forlovet med Geir. Mamma til Marie Helene.

Annet:

Jeg er vokst opp bakpå Harleyen til faren min, så det ligger nok i kortene at jeg skal ta motorsykkellappen og kjøpe meg en tohjuling en dag også.

BMW'n min er min første BMW. Har alltid hatt sansen for BMW og jeg forguder den herlige 6'er lyden!! Min første erfaring med BMW var e28. Det var det jeg hadde tilgjengelig når jeg fikk lappen, men den var ikke min. Men endelig ble det min tur. Har alltid hatt lyst på en men har også satt meg kriteriene at det skulle være 6'er motor!

Legger inn noen bilder av godbilene jeg har hatt og har:

Mitt nyeste glis:

q1vgmsifcc0s9ibqv152.jpg

Caliberen vår:

gci2c1nq8usvvoo98uw2.jpg

j5oirhyglbsq9et2xhw6.jpg

Meg:

3nquzkfcdcolrwg22x1b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Vegard Friksen

Født : 1984

Yrke: Utadannet Lastebil mekaniker, jobber nå på et Skjekkpunkt verksted(personbiler)

Bor sammen med min samboer og jentungen vår like utenfor Porsgrunn

Biler.. Nå har vi en e-39 528 97mod,

MB C180stv, 70Mod volvo 144 og en 84Mod volvo 244Tic

Dama drømmer om 530Dat så det blir nok kansje det ettervert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt fersk medlem og nylig blitt bmw-eier

navn: david

alder: 27

yrke: kjører langtransport

bor: de dype skoger i enebakk

bil: E34 520i

status: singel

som sagt har jeg nylig kjøpt meg en bmw for et par uker siden. fikk råd om å titte innom her, så har lusket rundt litt og tenkte å melde meg på nå.

når jeg ikke er på jobb så skrur jeg en del bil på fritiden og liker å finne på ting med kompiser.

får vel slenge ut et par bilder og tenker jeg

her er gliset

m80e8krr5x6ywg16918n.jpg

her er arbeidsplassen. bare å blinke på meg, er som regel å finne mellom oslo og haugesund

swelesyu5jubvoua29vw.jpg

bussen som skal bli racingbuss i forbindelse med...

6bvt1vb9e39xpxd65e1t.jpg

.. at jeg bygger en drifting bil.

8t4kpmhny5hs9kx6jub7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle. Mitt navn er Christian Sørensen, jeg er 26. Bursdag 08.aseptember (husk å grattulere ;) ). Jeg bor i Sandefjord, men flytter vel tilbake til Tønsberg i løpet av et års tid eller noe. Jobber jo der, så hvorfor pendle den kjedelig veien. Jeg er utdannet innen akuttmedisin, men jobber pr i dag som konsulent for FastName AS. Vi driver med webtjenester.

Jeg har hatt Mitsubishi de siste 3 årene, og er derfor medlem i Mitsubishi Klubben Norge. Men trenger jo ikke det lenger. Ellers er jeg medlem i bilforumet.no, gatebilklubben MidnightClub.no, bimmers.no, BMW Car Club Norway har jeg nylig meldt meg inn i også.

Har hatt Volkswaen Santana, Ford Mondeo 2.0 iS, Mitsubishi Galant GLXi, Mitsubishi Galant GLSi Turbo, og har nå en 90 modell 518i (E34). Kjøpte den i går (28 desember-07). Elsker alt den bilen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Navn: Fredrik

Alder: 18

Har alltid hatt sansen for Bmw og Volvo da min bestefar hadde volvo verksted i mangen år, og min far og onkel har alltid hatt bmw.

Kjøpte nylig min første bil som er en 1994 540i touring som er chippet og har Supersprint eff.anlegg + Apex fjærer fremme og bak.

Går per dagsdato på vk1 kjøretøy på Stord videregående skole og går ut som bilmekaniker lærling til sommeren 08.

På sikt ønsker jeg meg en karriere innen Forsvaret eller Politiet, men skal først ta fagbrev som bilmekaniker da jeg tror jeg kommer til og bli værende som det en del år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Kim Andrè

Alder : 20

Sivilstand: Kjæreste

Yrke : Bil Lakkerer

Bilen Min :Diamant sort E34 sedan 89 mod 520i 12v. . Byttet motor til 525i 12v.

Dette er da min første bil som jeg da er utrolig fornøyd med :)

BMW har alltid vært bilen for meg.

Har vel allerede på kostet på bilen rundt 30-40k i lykter,senk,felger,etc siden jeg kjøpte den for akkurat 1 år siden.

Bruker en del tid på både Bimmers.no og bilen ellers går tiden på dama.

Knallbra forum btw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...