Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Navn: Raymond Svardal

Alder: 18 straks 19 :D

Yrke: Elektriker lærling

Kjører: Mb 190e 92 model..Er no på leit etter en 523/520 e39 som eg regner og ha i hus ganske snart:D

Bor i bergen og interessen for bil er stor samt motorsykkel.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Mikal Nilsen

Alder: 29

Yrke: Helsevesen

Bosted: Trondheim/Fosen

Kjører: 97 mod 523

Er tunghørt.

Hatt bmw,en i snart 2 år og er strålende fornøyd.

Har nå fått inn Rieger bakleppe og sideskjørt. Venter nå bare på fronten.

Skal bli kult å se bilen bli ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Joachim Jacobsen

Alder: 19

Yrke: Lærling som Automatikk-Mekaniker hos Hillevåg Elektro-Diesel A\S

Bosted: Orre, ca 4mil sør for Stavanger.

Kjøpte meg uvitende en 318i E36 95' som hadde det meste av ekstrautstyr, så kom jeg over dette forumet. Jeg ble vel overrasket over hvor mange BMW frelsere det er (Er det selv og :wink: ) :P

Denne har jeg en egen tråd som prosjekt her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79983

Er vel intrisert i Anlegg, Drag, Race og Drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Roar Huijsmans

Alder: 29

Yrke: Yrkessjåfør - Lastebil (tollpost) taxi i helgene

Bosted: Kongsvinger

I 2005 ble jeg en lykkelig eier av en e36 320i coupè. etter snart 3 år er jeg fortsatt like lykkelig med min bimmer. dog jeg lurer på salg av vogna.

lyst til å prøve noe nytt, fortsatt bmw, men en annen type. lyst til å prøve meg på en e46 coupè:)

- Min røde fare

bmw320010.jpg

bmw320007-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...må jo kaste seg på;

Navn: Geir Engely

Alder: 33 år - Tidlig 75 modell :-)

Bosted: Oslo

Yrke: Paramedic - Ullevål Universitetssykehus - seksjon Oslo Sentrum (høyskoleutdanning i akuttmedisin/Ambulanse)

Bil: BMW 320 DA Cabriolet E93 - 2008 modell. Produksjon uke 19! Montegoblå, med lyst krem Dakotaskinn og det meste av utstyr. I tillegg kommer den levert med Aerodynamic-pakke, og Hartge-potte og 20" Hartge Classic II.

Tidl. biler:

- 2008 320 DA Coupe SedonaRød (solgt)

- 2007 320 DA Coupe Alpin Hvit

- 2004 BMW X5 3.0 DA Estoril Blå Individual

- 2002 BMW X5 3.0 DA Sort

- + flere....

Kronisk håpløs til å holde på biler, men håper på den jeg nå har bestilt blir bra...spesielt med 20" Hartge og senk m.m.

rqyws7dbax1ck8wys43n_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: thomas

alder: 28

kjøretøy: 1993 bmw 320ia

tidligere bmwer jeg har hatt: 91 320ia, 94 316 coupe, 91 bmw 316

jobber med bilklargjøring og bilpleie. stoooor interesse for bil :D samboer med kari anne :D mye av min tid går til jobb og bil.

hobby: bmw!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Øyvind K. Fagervold

Alder: 14, straks 15

Bor: Trysil

Jobb: Skole!

Bil: 1993 BMW 518

Skal fikse den til jeg er 18. Knekte dempere bak, slitte foringer og noen elektriske feil er noe av det som må ordnes. Ikke så mye rust, bare litt i kanaler. Har en bror som er BMW frelst, han har hatt mange opp gjennom årene, så får hjelp av han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tommy O. Fanebust

Alder: 24

Bor: Dale\Bergen

Jobb: Industrimekaniker

Bil: 1990 BMW 525i 24v

Kjøpte meg en BMW 525i 24v. En smule slitt og godt brukt bil, men fungerer. Får vel putle på med noe småtteri, så den blir i god stand. Ser dog en smule shabby ut pga rust og spraybokslakk. Motoren tikker på en ventil eller to, men det får vi da prøve å fikse. Ellers så skal den brukes, godt...

Må ha noe å trille rundt i mens motor blir bygget og gir blir byttet på Subaru`en.

1898550-bilde1-bmeren.jpg

1898550-bilde5-bmeren5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey ho!

Rykende fersk BMW-eier '75 modell her, bosatt i Tønsberg og singel for tida.

Friperioden går med til MC :D og litt reising, samt litt hållåi med gode venner.

Alltid hyggelig å treffe og bli kjent med nye folk, så sleng gjerne en melding eller to om du vil! :)

Ellers av interesser; alt med motor, alt av adrenalinframkallende aktiviteter og alt ellers som er morro!

//A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nytt medlem på forumet

Navn: Morten

Alder: 44

Bor: Hamburg/Drammen

Yrke: Selger/Formidling av biler fra Tyskland

Har akkurat solgt min gamle 02 modell 735iA og venter på en nesten ny 08 mod 525 dAT med M sportspakke som jeg henter om et par uker. :D Har hatt forskjellige BMW'er opp gjennom årene, men dette blir første diesel.

Har kone og to barn og pendler mellom Hamburg/Drammen inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Bjørn Wang

Alder: 27

Bor: Kr.sand

Yrke: Utvikler hos Ventelo og mye annet snacks

Bil: 1997 BMW 520ia & 1993 VW Passat

Heisann!

Heter Bjørn og ble nettopp eier av en BMW for første gang. Driver egentlig med alt for mye og sliter med at dagen kun har 24 timer. Jobber som utvikler for Ventelo, er nettadministrator for Studentskipnaden og jobber som bartender på Østsia. I tillegg til dette så er jeg ofte i Risør i helgene siden jeg er opprinnelig derifra.

Elsker å treffe folk å flytte kjøre rundt. Har blant annet bodd i Skien, Arendal, Risør og nå i kr.sand

Er det noe dere lurer på eller vil bare slå en prat så er det jo bare å si ifra :)

msn: smack_me@hotmail.com kinky!

mail: bcw@netcom.no

bmw520.jpg

minpassat.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei hei,

Heter Geir, er 34år og bor på Karmøy, er samboer med Astri, Jobber som applikasjons Ingeniør for et firma i Haugesund, Der driver Jeg med support for kunder som trenger hjelp med Inventor eller Autocad, Inventor er et 3D modelleringsprogram og Autocad er mer et 2d tegne hjelpeverktøy, begge fra et firma som heter Autodesk, Jobber ellers med installasjoner for kunder, modelleringshjelp, holder en del kurser og er med i en avdeling for videreutvikling av et tilleggsprogram for Inventor...

Hobbyer er BMW :0), data, 3D modellering, Film....

Hadde en BMW 316 i 5-6år, solgte den og prøvde meg etter det på chevy van, deretter dodge caliber, men nå skal Jeg tilbake til ekte bil :)

Her er min 525DA M-Tech:

2s7ofzdt4vw10hpj0fss.jpg

Håper å finne mangen hjelpsomme tråder her inne, kuult forum :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...