Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Litt om meg:

Navn: Aleksander Grepstad

Bosted: Bergen

Yrke: Bygg Ingeniør

Kjører: BMW e39 523i, sort farge.

VW boble 57 modell.

Tidligere kjøretøy:

BMW e30 325i 87, e30 323i 84.

Intressert i BMW og luftkjølt VW før 1960.

Store deler av fritiden går med til restaurering av bobla, og mye stell til e39'en.

Største drømm: BMW e30 M3!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her på forumet, håper jeg får det trivelig sammen med andre.

Jeg heter Sondre, er en halvfeit liten gal hadledning fra jarencity, jobber på tollpost i oslo.

Ettersom noen kamerater av meg har BMW, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg, så jeg endte opp med en e30 1986 mod. Denne bilen skal få gjennomgå en forandring, og kommer egen prosjekt tråd på dette :)

Kjører forøverig en corsa ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her på forumet, håper jeg får det trivelig sammen med andre.

Jeg heter Sondre, er en halvfeit liten gal hadledning fra jarencity, jobber på tollpost i oslo.

Ettersom noen kamerater av meg har BMW, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg, så jeg endte opp med en e30 1986 mod. Denne bilen skal få gjennomgå en forandring, og kommer egen prosjekt tråd på dette :)

Kjører forøverig en corsa ellers.

Nå er vi tre stk. som heter Sondre her inne (som jeg har fått med meg). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Elin Ourom her :)

72 modell fra Elverum. Jeg er gift med Are, vi har ingen barn, men to bortskjemte hunder..en Boston Terrier og ei Whippet tispe.

Are driver bilverkstedet Ourom Auto (driver hovedsaklig med BMW) og har bil som jobb og hobby, så her er det mye hjelp å få ;)

I dag har jeg en Toyota Supra mkIV -94 mod. Den blir solgt innen kort tid for ny bil er bestilt fra Tyskland :D

Det er en hvit Bmw 328ci 2000 mod.

Vi har hatt noen BMWer tidligere... 325 Cab -94, 850 -91, Z3 -97, 318is -92, 320 -91.

Mvh Elin som venter spent på ny bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt vanlige navn i hverdagen er Harald og er en 81' modell. Jeg er en nylig utflyttet nordlending som har havnet i Kristiansand for å jobbe som sytemutvikler.

Har foreløpig ikke eid en eneste bil, men som dere sikkert har lagt merke til, så jobber jeg med saken. Forhåpentligvs finner jeg en BMW som er helt ideel etter julen 2008 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin Ourom her :)

72 modell fra Elverum. Jeg er gift med Are, vi har ingen barn, men to bortskjemte hunder..en Boston Terrier og ei Whippet tispe.

Are driver bilverkstedet Ourom Auto (driver hovedsaklig med BMW) og har bil som jobb og hobby, så her er det mye hjelp å få ;)

I dag har jeg en Toyota Supra mkIV -94 mod. Den blir solgt innen kort tid for ny bil er bestilt fra Tyskland :D

Det er en hvit Bmw 328ci 2000 mod.

Vi har hatt noen BMWer tidligere... 325 Cab -94, 850 -91, Z3 -97, 318is -92, 320 -91.

Mvh Elin som venter spent på ny bil =)

Jøss, trodde Are hovedsaklig dreiv med toyota jeg (spess supra) :P

Hilsen en fra andre sia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin Ourom her :)

72 modell fra Elverum. Jeg er gift med Are, vi har ingen barn, men to bortskjemte hunder..en Boston Terrier og ei Whippet tispe.

Are driver bilverkstedet Ourom Auto (driver hovedsaklig med BMW) og har bil som jobb og hobby, så her er det mye hjelp å få ;)

I dag har jeg en Toyota Supra mkIV -94 mod. Den blir solgt innen kort tid for ny bil er bestilt fra Tyskland :D

Det er en hvit Bmw 328ci 2000 mod.

Vi har hatt noen BMWer tidligere... 325 Cab -94, 850 -91, Z3 -97, 318is -92, 320 -91.

Mvh Elin som venter spent på ny bil =)

Jøss, trodde Are hovedsaklig dreiv med toyota jeg (spess supra) :P

Hilsen en fra andre sia :)

Hehe.. joa, det blir en del Supra skruing, men mest på egne biler. Supramarkede er så veldig begrenset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo.

Skriver meg på her jeg og. Jammen på tide.

Per Erik, 30 år, bor i Bergen, gift og nesten 1 barn. Jobber i verdens eldste yrke. (Styrmann på supplybåt).

Interesserer meg for hjemmelaget sprengstoff, luftskip og gamle fly. Har siden fjor sommer hatt en E34 525i, som jeg prøver å behandle for ulyder & unoter. (Konstant prosjekt). Har med denne blitt ganske hekta på BMW :)

Storkoser meg i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny BMW-mann fra Akershus. Er 43, og jobber som logistikkoordinator. Kjøpte min første BMW for en uke siden, og den er klar for EU-kontroll i morgen.. Dette er en gammel (`91) og billig bil, så jeg må nok regne med at det dukker opp noen kostnader.

Foreløpig fornøyd med bilen (håper det vil vare..)

Regner også med at det er her BMW-ekspertisen befinner seg når det er snakk om kjøp av nye/brukte deler osv. Det ser forresten ut som at det er bensintank jeg først må på leting etter...

Tidligere biler : Datsun/Nissan (5 stk), Toyota, Peugeot, Volvo (3 stk), Ford (2 stk og aldri mer..), Opel, Mercedes, Mitsubishi, VW (4 stk), Fiat (aldri mer..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke skrevet meg inn her jeg...

Jeg heter Magnus, er 29år, samboer med Kristin og vi har to sønner sammen. Vi har hus i Veggli som ligger midt mellom Drammen og Geilo i Numedal.

Jeg jobber som industrielektriker. Har også kurs i bilpleie og fullt utstyr for dette hvis noen trenger litt shining på bilen sin.

Nåværende kjøretøy er en -98 E39 520iT, -98 Jeep Grand Cherokee TD, -79 VW LT35 campingbil og en -71 Chevrolet Camaro 355.

Jeg har hatt rundt 160 biler i mitt liv, flest BMW og faller alltid tilbake på en sånn... E39... Bedre biler skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...