Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei, er en glad svensk som funnet meg til Stovner og trives gott blandt brödrafolket her i norge :-)

Kjörer för stunden en BMW 325i fra 91.

Har haft en go del biler bla. Bmw 735i (88 ), Bmw 520i (90) Bmw 318iS (88 ) og en masse anet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er vel på tide at jeg registerer meg her jeg også da.

Linda heter jeg, og bor i Stange kommune.

Sommersesongen kjører jeg M3, og om vinteren kjører jeg Carisma mens M3'n står i garasjen og sover. har forøvrig to jobber, en på Esso, og en i barenhage. have a good one! :wink:

Flere jenter er jo bare bra 8)

Esso ved Maxi du jobber? Sett bilen ganske ofte der i sommer som var :)

hehe, ja det er nok der jeg jobber ja. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Etter noen år med lesing her fikk jeg registrert meg.

Jeg heter Thorstein, er 30år og har akkurat kjøpt meg e39. Har hatt 3 bmw tidligere, men tenkte at nå er det på tide med 5'er.

Har også en liten kjærlighet for Harley, så jeg har en Softail 89mod med kompressor. Ganske moro når plastrakettene blir hengene etter ut fra lyskryss..

Benytter muligheten til å takke for mye nyttig informasjon fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Christian Nilsen heter jeg og er 23år.

Bmw er en gjenganger i familien og pappa har alltid kjørt tysk så da kunne vel ikke jeg være noe dårligere :D Skal sies at det har vært ymse biler på gårdsplassen igjennom tidene.. volvo 740, ascona b, volvo 142, passat, mazda pick-up, corolla osv:) Men det har da vært en e34 520 og et par e30 også. Current ride er e30 turbo og volvo 740 bruksbil.

Dette forumet er vel uten tvil det beste og med mest hyggelige og erfarene mennesker. Takker for hjelpen jeg har fått.

Hilsen Tangorev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg får presentere meg jeg og :lol:

Jeg heter Monica, er en 71 mod.

Holder til i Mysen området vi da.

Har 3 store barn/ungdommer.

Kjører for tiden en BMW 520I Touring 98 mod.

Som vi er meget fornøyd med.

Har kjørt mange forskjellige biler, men er vel BMWene som skiller seg mest ut, er noe eget med de bilene.

Kommer ikke på noe mer som jeg kan taste ned her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Man får vel presentere seg her da tenker jeg.

Svein er mitt navn og bor tidel i Hobøl, men har vært en del rundt omkring i Norden opp gjennom tiden. Kjører E39ia sedan og er strålende fornøyd med det.

Jobber som reservedelsansvarlig men ikke på BMW

Kommer opprinnelig fra Vestnes over fjorden for Molde (serieleder helt til i kveld)

Knakende godt forum det her hvor man kan få raske og bra svar på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja får vel henge meg på her :D

Er en gladgutt fra skudeneshavn(Norges sommerby :D ) Leif Harald heter jeg, 19 år og går på skole som industrimekaniker, har søkt lærling plass hoss statoil hydro på rigg å har vert på intervju. Venter på svar som jeg får 1. mai :)

På fritiden holder jeg somregels på med e30 prosjektet mitt som jeg hååper og ha klart til sommeren! Ellers vet jeg at helgene skal brukes opp å da blir det å ta turen ut på flaska :) Går å venter spent på svar på læreplass, håper på nordsjøen så jeg får mye tid til bmw prosjekter på fri tiden :)

Bilene jeg har hatt er en e46 320ci sport, e36 318is coupe og nå har jeg en e30 som er under ganske store opperasjoner :) Å en pitsabil som blir brukt fra og til skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Landfald

28 år

Faglig leder og kurs konsulent i frisørbransjen.

Fra Hamar.

Kjører 04 320d e46 msport edition 33 le mans blå.

har litt planer med bilen fremover, av med rails, lakke svarte plast detaljer osv.. Gjøre den mest mulig "clean". Er på jakt etter m3 evo felger 18 eller 19...

Er generelt glad i å kjøre bil, det er den beste måten å komme seg til å fra på, basta! Man kjører bil...

Er det noe treff snart???

0spbkhr8z58b5mx2vjux.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard Åsvang Marken

Er 17 (snart 18 8)

Er fra Mosjøen (Byen midt i norge :P )

Har hatt intresse av biler, men spesielt bmw så lenge jeg kan huske.

Familien min har ikke noe med bmw å gjøre i det hele tatt, og det synes jeg er utrolig kjipt. Men det skal dette avkommet (?) gjøre noe med.

Har hatt en liten historie på både 2 og 4 hjul.

Starter i rekkefølge med hvilke kjøretøy jeg har hatt;

Startet å øvelseskjøre med en slik, eide den i 2 dager før jeg solgte. Gikk for dårlig. :twisted:

24469_0_1_2_aerox%20r_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

Så kjøpte jeg meg en Honda Nsr supersprint og kjørte opp til lettmc.

Klarte ikke å hondtere denne og endte med vrak... :roll:

20233_0_1_2_nsr%20125_Stich.jpg

Fikk igjen på forsikringen, og måtte ha meg noe som jeg kunne hærje litt med. Og jeg ble fast bestemt på å kjøpe en halvcrosser.

Så jeg brukte 2 timer på å leite sykkel siden jeg hadde vært fri forr sykkel i 2 månder. HATER trege forsikringsselskap.. :x

Så det ble en Husqvarna WRE 125

603931_b_6b11af9e1ab90368.jpg

Så fikk jeg motorhavari, så jeg fikk en ny sykkel av pappa. Hans gamle moped. Og det er den mest pålitelige mopeden som finnes.

Er kjempeglad i den mopeden :roll:

Honda sfx 50ccm

sfx50repsol_1998.jpg

Og nå skal halvcrossen og mopeden selgest.

Så nå ser jeg etter en 520i E34 :P Liker de så godt.

Det var nokk om meg, spør om det er noe da.

Finner meg som Markn01 på nettby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard Grimstad er mitt navn, 20år gammel, og er bor 5min ifra Ålesund..

Reinspikka BMW-entusiast, mye grunnet opplæring i oppveksten, men også fordi jeg har erfart at ingenting kan måle seg med de rullende kjøremaskinene ifra Tyskland!

Kjører til daglig min høyt elskede E30 med 2.7, som jeg nok beholder til den dagen en av oss dør :)

front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjøpte jeg meg en Honda Nsr supersprint og kjørte opp til lettmc.

Klarte ikke å hondtere denne og endte med vrak... :roll:

20233_0_1_2_nsr%20125_Stich.jpg

Honda NSR er et fantastisk kjøretøy! På en måte er det mye gøyere med bare to hjul enn med fire som jeg ruller rundt på nå... Synd den ble vrak, hadde jo riktig farger òg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fan. Ble påkjørt av bmw tror jeg det var :P

Elsket den sykkelen mest av alt, min store drøm som 16 var virkelig rett forran meg. Ble knatret i autoværnet i en rundkjøring. Hadde litt fart og da :(

Tenkte det skulle gå kjempefint, men neida... Begge to som satt på, en kompis og meg, fikk oss en kjempeknall.

Skulle nesten ønske at jeg hadde fått mer skade, synd å si det men fakta fan.

Så kunne jeg ha lært litt.. :P

Sånn er nå livet :D

Er snart 18 og leter etter en bra førstebil innenfor bmw sin illsinte 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...