Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Einar her,

28 år, bor i Langesund (Telemark). Stor fan av BMW og Audi. Solgte akkurat E30'n til lillebroren min som kunne gjøre mer ut av den enn jeg siden han sveiser rust og lakkerer. Kjører for tiden en Audi A4 Turbo Avant som er lettere trimmet. Kommer nok en ny E30 ute i gården igjen om ikke altfor lenge kjenner jeg meg selv rett!. Jobber med tekniske hjelpemidler, altså rullestoler og slikt.

Over & ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian H. Foss

20 år, fra Sørumsand (Akershus). Kjører E36 325i. Jobber som lærling på Bertel O. Steen Vare Last Buss Avd Lørenskog. Har hatt diverse biler de siste årene fra da jeg var rundt 15 ca. Alt i fra Mercedes w123 300td (jordebil) + en w123 280e. Volvo 240. Var lenge Audi frelst og kjørte A4Q, men skiftet til BMW i fjor sommer, og er meget fornøyd, blir uten tvil masse BMW framover. :D Bruksbilen er Volvo 740. Turboprosjekt på M50b25 motor ligger høyt på prosjektlista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel her !

Er 20 år, frå Voss. Jobber i avisa hordaland som fotograf (www.avisa-hordaland.no)

BMW og Audi er bilmerkene eg brenn for. Køyrer for tida ein e39 523i, utruleg god cruise maskin som drar greit og er fin å sjå på. Litt tilfeldig at eg kjøpte denne typen BMW eigentleg, men falt pladask for utseendet og køyrecomforten (belive me, noko av det beste eg har køyrt)

Har lyst på 3serie, nermare bestemt e46 med ein del meir motor neste gong eg kjøper bil. Mange fine på forumet ser eg :) !

See ya !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gorm her!

Helt ny til temaet BMW. har kjørt en del forskjellige kjøretøy, men nå ble det endelig en liten 525 TDS Touring. Er kjempe fornøyd med kjøpet og stortrives bak rattet på denne tralla. Har hørt fra mange at denne 525 har et kallenavn "Direktørtralla". Jeg er langt fra en Direktør, jobber i Forsvaret på Lillehammer, ukependler mellom Tranby (Hvor jeg bor) og Lillehammer. Har for ikke så lenge banka inn 35 år på tabellen, men er forsatt EU godkjent og har alle papirene i orden! :) Nå prøver jeg å få litt oversikt på treff og handlinger som skjer. Har vært på litt bilkurs med tanke på polering og bilstell. Så, hei igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Tommy her..

har vert her inne en stund no og fått mye hjelp..takk for det, håper det fortsetter.. hehe

bor på leikanger. S&F. bygger 318i turbo, reinspikka gatebil, er første prosjektet mitt.

Hvordan det går vil vise seg, er en sånne it-rådgiver, men digger å skru.. er ellers 36år, kjører audi a6 2.5tdiQ, pegout moped, yamaha fzs600 og noen undervannskutere til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mitt navn er Ketil..strax 33 år.jobber med bilpleie..kjører nå en 320i e30 cab.(bmw nr 24 eller 25)Bor på Heimdal rett utenfor Trondheim med min samboer.

Utenom bil,så er det cross og snowboard som er intressene :)

Legger ved bilder av noen av de bmw,ene jeg har hatt opp igjennom tiden.først cab,en jeg har nå..

fmvgzn393m8yp1mllu8h.jpg

min gamle e36

pj3jv14t3h1h1gg19qwl.jpg

e34,525i

ckdd7gr1na9zl6t5042q.jpg

528i-e28

56hixzof9m1k2p7isx9t.jpg

så en 518i som jeg kjøpte som vinterbil

050x8o08yqmaac8kui6a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bård (Bored)heter jeg, skateboard,snowboard,keyboard,dashboard, ja dere vet sikkert regla :wink:

Barndommen har jeg hatt på Hadeland, vet det er en del hadlenninger her, (Sau-tjuver, eller var det de fra Toten som sier det?) Farsiden min kommer faktisk fra Toten, så kanskje jeg ikke burde si så mye :lol:

Begynte å tegne fronten til E36 på alle skolebøkene mine i 5.klasse tror jeg det var. Og nabon hadde en hvit E30 320 coupe som jeg var så fascinert av. Tøffeste lyden i boligfeltet. Så vil påstå jeg har vært BMW-frelst fra da jeg var veldig ung.

Flyttet så til Jessheim i midten av u.skole-trinnet og bodde der frem til nylig. Nå bor jeg i Bergen. Trivlig by! På den tiden har jeg rukket å eie to stk BMW. E34 520i og en E46 320Ci, som jeg fortsatt har. Er ikke gamle karen heller egentlig. 20 år. Tror neste bil også kommer til å bli en BMW. Men rart jeg ikke har hatt E36, siden jeg tegnet og drømte om E36 328i på barneskoletrinnet.(Hadde ikke hørt om M3 enda) Blir vell en E36 M3 etterhvert.

Er nå IKT-lærling, har igjen litt under 1 år, satser på fagbrev, så får vi se hva som skjer videre. Dette ble kanskje veldig langt, håper ingen døde av kjedsomhet. :roll:

Utrolig bra forum forresten! Tilbringer halve dagen her inne :wink: Takk for meg, og kjør pent!

Edit: Må forresten legge til at jeg har øvelseskjørt og bestått oppkjøringen i en BMW :wink: E90 318i med M-pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Husker ikke om jeg har skrevet her før, så gjør det uansett nå alikavel:)

Mitt navn er Sten Andrè, og er 22 år.

Jobber som bilmekaniker hos Auto 8-8 Avd. Kr.Sund. (Ford, Nissan, Suzuki og SSangyong).

Har også vakter som oljeberdskaps operatør offshore igjennom NOFO ( Frank Mohn osv).

Kjører nå for tiden en BMW 325i 86 modell. Har også en E34 sedan 89 mod som prosjekt. (Ikke bestemt meg for hva slags motor det blir enda, men har skaffet en 3.5 iallefall.. Men mulig det blir for smått;) ).

Har eid rundt en par og tjue biler og 3 motorsykler de siste årene.

Hvis noen vil ta kontakt for en eller annen grunn, så er det ikke noe i veien for å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Chris heter jeg. 27 år i skrivende stund. Jobber som industrimekaniker og er utdannet tømrer og delvis mc-mekaniker.

Er som nordmenn flest født med store drømmer, 10 tommeltotter, og ett sjarmerende blikk ;) .

Er for tiden singel, (og trives egentlig med det for en stund) leier ett lite hus på sotra rett utenfor Bergen.

Av hobbyer er det alt med motor, bmw, foto, skyting, musikk, og det motsatte kjønn som opptar fritiden min.

Har eid oppunder 200 biler... (de som kjenner meg her vet at det stemmer) Var arbeidsledig i ca 2 år, og kjøpte/solgte da biler for å få hjulene til å gå rundt. Bmw har alltid vært favoritt merket! :) Og barndomsdrømmen var en knall rød bmw E30 cab. Meg og min beste kompis hadde en rød E30 vi gikk forbi hver dag til og fra skolen, som sikkert ble druknet i sikkel 2 ganger daglig:P

...og guess what?

ggt852gdjfrvhahzmwxl.jpg

Glad jeg ikke drømte om noe voldsomt dyrt da jeg var barn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Øystein heter jeg, er 18år og har lappen :)

Søker lærlingplass som industrimekaniker, men er særdeles vanskelig å få i disse tider. Enda jeg strever som en helt, og får 5'ere og noen 6'ere, så er det hard kamp om de få plassene som faktisk er ledige.. (viss noen vet om noen, gimme info.)

Fikser opp i øyeblikket en svart e36 320i sedan, som jeg kjøpte for en billig penge for en måned sida. Ny motor er komt i, så nå går den som ei klokke.:)

Har ikke noe "favorittmerke" som jeg sverger for, men er fornøyd med e36'n jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Torbjørn heter jeg - 36 år fra Buskerud. Har akkurat gått til innkjøp av en 2006 320D Touring M-Sport. Helt fersk i BMW verden men har alltid vært sympatisør og har hatt sansen for merket - fant ut at det var på tide og ta steget videre. Har hatt bilen i to dager og jeg gleder meg virkelig til dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mitt navn er Nils-Adrian Hveem, er 18 år og bor i Furnes i Ringsaker, ca. 10min utenfor hamar.

Når jeg fikk lappen, lånte jeg en vw sharan av far min, som jeg egentlig skulle kjøpe av han, men før jeg rakk å kjøpe den av han så bestemte jeg meg for å begynne å se etter en bmw e46 i stedet. Og jeg endte opp med en e46 318i Touring 00mod, som jeg er veldig fornøyd med.

Jobber til daglig som elektrikkerlærling hos El-Montasje hamar og har jobbet der snart ett år. Kan ikke si at jeg er en kløpper på bil, men er veldig opptatt av bilen min, og kunne gjerne tenkt meg å lært mer om det.

wit5ohmwo8ccebah02lp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Heter Abraham, er 24 år og er akkurat ferdig med 3 år på Universitet i Oslo. Kjøpte min første BMW i mars, 520i 97 mod - som jeg er veldig fornøyd med og som er en drøm å kjøre.

Har en del planer for bilen; nye 18" felger, legge solfilm, m5 fanger, hella lykter. Before & after bilder vil komme;-)

Ellers må jeg si har jeg fått utrolig mye bra info fra bimmers-folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard heter jeg, er 19år, nettopp ferdig med russefeiringen. venter på siste eksamen på videregående og holder til i Eidsvoll. fikk en dårlig start som BMW eier, da min e30 cab fikk smaka fronten på en Peugeot 19 dager etter jeg kjøpte den :'(

acx8gvzpsp37ueeq1asl.jpg

men fikk forsikringspenger 2 uker etterpå, og kjøpte meg en e30 325 som fortsatt står på gårdsplassen.. bruker forumet her en god del, og er veldig happy for at det er til :D

fått masse hjelp, og håper etterhvert jeg kan gi litt hjelp også, når jeg har skaffet meg litt mer kunnskaper ;p

fred ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...