Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

På tide å si litt om seg selv kanskje :)

Jeg er 78 modell, født og oppvokst i Nord-Norge. Bodd ca 10 år på Østlandet nå. Har samboer, en datter og en sønn.

Har stor interesse for bil, drevet en del med Land Rover og Range Rover(restaurering/oppbygging/offroadkjøring) samt amcars.

Utdannet økonom, jobber som regionsansvarlig hos en importør av motorer og motoriserte produkter. I i tillegg jobber jeg en del med ettermarked og logistikk i samme firma. Har tidligere vært en tur innom bilbransjen, og har også flere år i forsvaret bak meg.

Av andre interesser kan jeg nevne historie. Spesielt 2. verdenskrig. og fly.

Har desverre ingen BMW for tiden. Av tidligere bimmers kan jeg nevne E34 530i V8, E46 BMW 320i og X3 firmabil. Har en gammel MC stående, 1975 Yamaha XS650.

Mine to brødre har også BMW. Minstemann har 1986 E28 528i og mellomstemann har 1996 E39 520i

Det var i korte trekk meg.

Edit: oppdatert info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Selia Hjortnes

Bosted: Møre og Romsdal, Aukra

Alder: 21år

Kjøretøy: BMW E39 1997 520i M-Tech, E30 320i

Utdannet hjelpepleier og jobber på sykehjem.

Samboer/forlovet med Ole Reset.

Liker foto, og vil lære meg mer med det å få bra bilder av bil!

Har speilrefleks. Canon EOS 400D.

Fritiden går til Venner, hesten og samboeren. Og mye av tiden går til å pusse opp et småbruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år , bosatt i Nedre Eggedal - Sigdal

Samboer . Venter en gutt i begynnelsen av November

Bassgitarist , eventyrer og Total BMW når det gjelder motor og bil og båt!

Tja , det er sikkert mer å si om meg , men det dere vil vite kan dere mer enn gjerne bare spørre MEG om , så får dere et ærlig svar!

Fahren Am Freude Folkenz

:bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Torstein

Alder: 32

Yrke: IT-sjef

Sivil status: Samboer, 2 barn

Ble BMW-eier for første gang i mars i år, etter å ha kjørt en 1994 Hyundai Accent (Accident) 1.3 Ls i mange år... *host*

Hva kan jeg si? Etter å ha bestemt meg for å prøve BMW så er jeg klar på at det skal bli BMW som neste familiebil! :) Kjører nå en 1999 320iA som pendlerbil, og har en 1999 VW Passat 1.9 TDi Variant som familiebil.

Av interesser så er bil langt oppe, selv om jeg ikke akkurat er noen mekaniker :) Er også, naturlig nok kanskje, relativt datainteressert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år , bosatt i Nedre Eggedal - Sigdal

Samboer . Venter en gutt i begynnelsen av November

Bassgitarist , eventyrer og Total BMW når det gjelder motor og bil og båt!

Tja , det er sikkert mer å si om meg , men det dere vil vite kan dere mer enn gjerne bare spørre MEG om , så får dere et ærlig svar!

Fahren Am Freude Folkenz

:bmw:

:roll:

Ja , da har jeg kanskje vært litt overivrig siste tiden , etter jeg ble medlem her , og fått beskjed om at jeg "spammer" , så da tar jeg ferie.

Har vel lite til felles vil jeg tro , iogmed at jeg ikke har bil selv engang, men det var hyggelig sjekke innom da!

Freude Am Fahren folkz!

See ya on the road somewhere!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...