Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Så så din gris 8)

Apapapaaaaaap! Var ikke akkurat sistemann til å besøke tråden du heller, da du så "Monica" :lol: You dirty old pig....

Det er det Monica, legg ut bilder av skjønnheten! Når kommer lappen i boks da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så din gris 8)

Apapapaaaaaap! Var ikke akkurat sistemann til å besøke tråden du heller, da du så "Monica" :lol: You dirty old pig....

Det er det Monica, legg ut bilder av skjønnheten! Når kommer lappen i boks da? :)

hehe :lol:

ska henta glise mitt i måro :D e ferdig me lappen no, men kan kje kjøyre opp før i april :oops: kje min feil eg ploppa ut so seint. :P

bilde fra annonsa.

tuw7nrnzl2sx5313ffib.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjedelig det der... Men da slipper du hvertfall å ødelegge den i første og største snøkaoset, kanskje. Selv født i november, så jeg vet åssen det er ;)! Så ikke så verst ut den der. Lykke til og grattis med flott bil :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjedelig det der... Men da slipper du hvertfall å ødelegge den i første og største snøkaoset, kanskje. Selv født i november, så jeg vet åssen det er ;)! Så ikke så verst ut den der. Lykke til og grattis med flott bil :D!

sannt da;) nei håpe no den står t forventingane:P

takkar :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Viet (ja, jeg er fra viet-nam)

Bor: ålesund

Født: i tokyo i 82

Yrke: barnehage onkel

Kjøretøy: 96' Opel Vectra B 1.8 (50% deleie) og 00' BMW 318

opprinnelig fra vietnam, men ble født i tokyo, vokst opp i haugesund og ble dratt med til moss og vandra videre til kr.sand noen år før jeg endte opp her i ålesund og jobber som profosjnell onkel. Kjører kebab-tralle som folk kaller det.

av personlig interesse: film, ellers så varierer det veldig. hos meg er det periodisk. før likte jeg musikk,tv&hifi, skyting, data og spill, foto. fikk interesse for bil ifjor, ellers aldri brydd meg om bil og biler. Men er gøy (men dyr hobby - får se hvor lenge jeg har interesse for biler - syns det er greit å variere på hobby og fritid) Ellers er det toppers å jobbe i barnehage og drive å ordne på bilen for tiden, lav lønn = billigere leketøy. Liker også playstation + gran turismo.

Ellers, vil også si at bimmers.no er veldig flott tidsfordriv når man kjeder seg. lærer masse og får mye inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så din gris 8)

Apapapaaaaaap! Var ikke akkurat sistemann til å besøke tråden du heller, da du så "Monica" :lol: You dirty old pig....

Det er det Monica, legg ut bilder av skjønnheten! Når kommer lappen i boks da? :)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Får slenga meg med her je å da som nykommer her:P

Knut er da navnet je fekk utdelt

19 år 90 modell:P

går motorsport mekaniker linja på våler videregående skole;)

men holder till både i trysil, våler og slemmestad;)

dreiv litt med bmw 635 csi 82 mod på skola, å tremeningen min er bmw gal, så liker je bmw motorne, så da endte je opp med en bmw 320 touring =)

biler je har hatt står i signatur.

på fritida bortsett fra bil, så erre seiling, dama å venner som fåregår:P

mvh Vikingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! er en gutt på 18 år fra Ålesund. På fritiden kjører go-kart på konkuranse nivå.

Har vært bil entusiast siden jeg fikk min første merce som 3 åring (liten rød cab elbil)

var vist en røver på å rygge med den ifølge fattern :P. når e ble eldre var det bmw som var tingen og er det enda. etter sommeren i år gikk jeg til innkjøp av en BMW 520i e39. er sålangt stor fornøyd :D.

IMG_0193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...