Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

sven christian heter jeg, 25 år. jobber som industrimekaniker (arbeidsleder) jobber til tider for mye, det resulterer i at alt overskuddet invisteres ibmw'er. :lol:

bygger for tiden twin turbo i e30'en min, det krever mange timer i garasjen.

ellers går det i venner og litt nedprioritert hus oppussing.

i sesongen reiser vi en del på løp, er mekaniker for en som kjører RC

5c7xxu26db0c7nlvduck.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

Daniel Klingen Olsen heter jeg,er 25 år og er fra namsos...har nå flyttet til steinkjer med min samboer og bor der sammen med henne og min sønn på 1 år...

Kjører desverre ikke bmw fortiden..men det blir så fort den`"rette" dukker opp....

driver foresten og bygger om en gårds sag til en skrue plass..der blir det da plass for 2 biler med mulighet for og komme seg under bilen uten løftebokk...så der er vell de fleste velkommen til og skrue bil når den tida kommer at den står færdig...

ellers noe som folket lurer på så er det bare og spørre på en PM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mårn!

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... gcq3w6.jpg

je hetter knut å kjem frå trysils dype skoger, har det med å skriva dialekt så erre nåe du itte sjønner så bære spørr.

bor nå i våler men er litt hos fatter i slemmestad å mutter i trysil. så pendler å er overalt=)

går motorsportmekaniker på våler vgs, å ska gå lærling tida å bo hos fattern de 2 neste åra etter sommern hvertfall:P

har da altfor stor lidenskap for bil å har hatt 4 biler så langt å kommer til å ha mye rart i frammtida, elsker å lage egne deler, farfar har blikkenslager værksted så der lager je ting å eksprimenterer=)

har en orange e30 touring 320 (m20b25 motor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! jeg heter Katinka blir 23 i mars :D

skal selvfølgelig kjøre BMW må bare finne den rette bilen først :D

er sammen med Chris325im så har selvfølgelig prøvd den :twisted:

Har vært med å laget Bimmers kalenderen 2010 :D

ellers jobber jeg i barnehage og trives med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter endel år med BMW, har jeg endelig fått registrert meg her! :)

Heter da Torfinn Nygaard, er 23 år og jobber som bilmekaniker. begynner nå på mitt femte år.

Har forøverig en 520 E39 shadowline, som jeg gikk til innkjøp av for å kunne sette bort min elskede 520 E34 til oppussing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp.

Heter Håkon og er 91 modell (samme som biln;D). bor på ei lita øy i romsdal. Jobb er motormannlærling på ankerhåndteringsbåt og har tidligere jobbet som lettmatros på "fergåå" i tilegg til skole og gjør det fortsatt på friperioder fra sjøen. Ellers er det bil og festing det som oftest går i:D

kjøretøy er e34 525 og en forferdelig kvass riskoker med feilhjulstrekk!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

navn: Thomas Opsahl

alder: 19

bosted: hos mutter'n og fatter'n på Grinder/solør/hedmark :lol:

kjøretøy: svart 94mod 318i e36

litt om meg: jobbmessig så driver jeg med lærlingetia som data-og elektronikker på kongsvinger til jeg får meg fagbrev. etter det får vi se hva jeg gjør. tror jeg har drømmen til de fleste: og tjene MYE penger :lol: men vi får se åssen det går :wink:

ellers går det i venner,fest, dama, biler osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn:Remy.

Alder:20

jobb:akkurat slutte på fiske mottak.mangler 1 år på lærling tida som tungbil mekaniker.lite med sånne verksted i sogn og fjordane.

Hobby: lese på bimmers:)være med dama og gaming.har tenkt og kjøpe meg et prosjekt med tida:)

Ellers bor jeg i selje i sogn og fjordane. Men er opprinnelig fra troms:)

Spør vest du lure på noka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...