Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Cato Simonsen

Alder: 25 (født i 1984)

Bosted: Tromsø

Yrke: Jurist (dvs. advokat)

Status: Kjæreste med Marlen

Hobby: Bil, hus & hjem, interiør, fotball, trening, film, festing og sosialt samvær med venner

Kjøretøy: 2007 mod. Mercedes Benz CLS 320 CDI med full AMG 63 optikk, samt en 2005 mod. VW Caddy. Har for tiden ingen BMW'er, men har hatt flere - og skal ha enda flere i fremtiden... :) Har også hatt flere bruks- og lekebiler som ikke tas med i oppregningen her :)

Bilder av mine x'er:

Førstebilen min, en 2002 mod. 316i:

csj52yrw6wewgicarks3.jpg

16uwjkh5t789rqrrcccs.jpg

Førstebilen ble byttet ut til fordel for denne, en 2002/2003 mod. 520iA som ble "pyntet opp" med full AC Schnitzer optikk og mye mer snacks i løpet av de 3 1/2 årene jeg eide den. Dette er den bilen i mitt eie som jeg har vært aller mest glad i:

3jvwtpbtfzekczsjbb6y.jpg

knjrcy2o2g0g5yntlx1y.jpg

bomwt0247lagwau689rk.jpg

E39'en ble byttet ut med en 2007 mod. 525iA, som jeg kjøpte hos foreldrene mine i desember 2007 - smekkfull av utstyr, og med kun 6500 km på telleren:

x2wlx3pjof2oglp85knv.jpg

hy5w7mbki33kwhp8i85y.jpg

f503eozmukd825uv4cn3.jpg

5ofc8hfgrlq2lodh33cw.jpg

y9oilv8bl84tuzv29l9r.jpg

Sommeren 2009, mens jeg hadde E60'en, investerte jeg i en E36 touring som jeg pyntet litt opp. Denne solgte jeg imidlertid nokså raskt til en veldig god kompis av meg ("maloi" på forumet), da jeg fant ut at den var altfor råflott til å ha som bruksbil:

7m24geqd46o691047dsh.jpg

pj5avjqiub80jq6itfdp.jpg

hi6o65unzzq592sjfvbf.jpg

I juli 2009 byttet jeg ut E60'en til fordel for CLS'en. Selv om dette ikke er en BMW angrer jeg ikke på valget, for det er en meget flott bil som passer bra til det behovet jeg har nå. Likevel blir det nok BMW igjen ved neste bilbytte...:

bkwtjo477yqqyxk0sljq.jpg

ktccwalfq2323pup7fvw.jpg

6efq91r8eo0tuqwktsho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig på høy tid at du introduserte deg selv ;) Godt å høre at du "tar til vett" igjen når neste bil skal handles :)

Mente jo å huske at jeg hadde gjort dette tidligere, men det var trolig i en av di andre "introduser deg selv"-trådene :P

Har du forresten solgt M5'en? Har en kollega som absolutt kan være en potensiell kjøper på den, nå som han har fått klarsignal fra kona til å kjøpe seg en "morrobil" :) Han skulle visst ha sendt deg en tekstmelding i dag siden han jobber utenlands. Kan jeg ringe deg i morgen å spørre deg litt om bilen? Han hadde noe han lurte på skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Cato Simonsen

I juli 2009 byttet jeg ut E60'en til fordel for CLS'en. Selv om dette ikke er en BMW angrer jeg ikke på valget, for det er en meget flott bil som passer bra til det behovet jeg har nå.

Jeg kunne ha gjort akkurat det samme byttet som du har gjort der!

Satan i gatan den var lekker Cato!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Steffen

Alder: 17, 18 den 8. Juli i år!

Bosatt: Moss

Yrke: VG2 på VGS, men går i lære som industrimekaniker til året.

Hobby: Bil, foto osv.

Starter så enkelt med at mitt navn er Steffen Guldager! Vært med her noen år nå, flere år siden jeg har oppdatert her sist..

Har for tiden 2 BMW'er! En E36 325, som blir første bilen og brukstøsa, den andre er en 71' 1602, som er et evighetsprosjekt.

Er også glad i sykler, 2hjul er NESTEN like morro som 4!

Driver for tiden og sliter meg igjennom siste halvåret med skole, for så og gå ut i lære som Industrimekaniker, har muligens fått lærling plass, så dette lover bra.

Har skrudd på alt jeg har fått fingra i alle år, fått alt jeg har eid med hjul på sidelengs i alle år, så gleder meg mildt sagt til lappen og Rudskogen sesong! Har egent verksted sammen med min far og en kamerat av far, så jeg har knall plass og skru på osv, dette har vel vært hoved grunnen til at jeg er blitt så bil intressert som jeg har blitt, samt mye inflytelse ifra far som alltid har vært glad i biler.

Litt bilder er vel nødvendig!

E36'n.

14740_363134165205_549575205_10097558_6903074_n.jpg

02'n.

14255_317827940205_549575205_9498060_2049231_n.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg på siden jeg snoker rundt her å prøver og finne bmw'er og ta bilder av :wink:

Navn: Marius

Alder: 33

Bosatt: Lillestrøm

Yrke: Kontor slave

Hobby: Bil og foto

Nettside: www.mariusaasheim.com

Meg:

portrait.jpg

Biler jeg har hora opp igjennom åra (som jeg har bilder av), i sånn ca riktig rekkefølge:

Første bilen, gjorde ikke noe med den:

PIC00014.jpg

PIC00022.jpg

golf9.jpg

IMG_2037.jpg

avensis47.jpg

august03.jpg

Kostet bare på en del rep, men var ferdig stylet:

audi01.jpg

Kjører nå rundt i en hvit yaris verso som jeg har eid en del år og brukt som bruksbil ved siden av de andre, å prøver og være fornuftig nok til ikke og kjøpe enda en bil nå mot sommeren [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Stefan

Yrke: Går skole. VG2 Kjøretøy. Skal begynne som lærling i firmaet til fattern og onkel etter sommerferien.

http://www.centrumbil.com/index.htm <--Firmaet jeg skal være lerling hos. :)

Hobby: Bil å alt med motor. :)

Min bil: BMW 320i E30

Kjøpte BMW'en min for litt over et år siden, å da begynte jeg å reparere/style bilen.

Her er noen bilder av bilen før og slik den er nå.

wolrwmsszly8terzxi8x.jpg

x0ezl091u74e1c02cjt2.jpg

vqfq8aavizazrqjoh7sq.jpg

5qz9vvbxnuy3mohooo2z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Kenneth her, kjøpte meg en BMW veldig på impuls den 12.02.2010, altså i går ;) Det ble en E36 320i Touring.

Kommer fra skedsmokorset, men er for tiden maskiningeniørstudent på Høyskolen i Oslo!

Så, hva kan jeg si? Bortsett fra at jeg er 19 år, 20 i august, og har hobbyer innenfor bil og motorsport, så er det vel ikke så mye..

Av hobbyer så har vi: Fart og spenning, motorsport, bil, fotografering og sikkert noe mer som det viktigste! ;)

Er mekaniker for Henningstad Racing Team hele racingsesongen, og det er jo morsomt! ;) Er vel ikke stort mer å si om meg, akkurat nå.. Eller det er jo det, men det trenger vi ikke ta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Navn: Ole

*Alder: 20

*Bosted: Leirsund (Romerike)

*Bosted 2: Setermoen (Troms) Kun for øyeblikket

*Yrke: Forsvaret

Av interesser er det selvfølgerlig bil som er hovedfokuset, av annet er det foto.

Sitter i Styret i en bilklubb - Street-Garage Car Club ( SGCC )

Har ingen bil akkurat nå, men kommer nok en ny bil i løpet av sommeren. Så da får jeg legge ut bilde av den forige bilen..

IMG_1824.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tommy

Alder: 18

Bosted: Varhaug

Yrke: Motormannslærling på psv

Hobby: Foto, bil, freeskiing

Kjører en kjedelig e36 320i sedan, kjøpte den for rundt 4mnd siden for en billig penge og er snart ferdig med å få den i bra stand teknisk. Så da blir det snart å bjynne på det utvendige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...