Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg heter Simon og kommer ifra Bryne ( rogaland ) Er 20 år og har blant annet bil som hobby!

Jobber på Kverneland group som industri mekaniker og er vakt konsulent utenom!

Av kjøretøy har jeg en 2008 E92 325i ( 3l versjonen ) med allt tenkelig av utstyr, selfølgelig manuel, bensin, m-sport, osv.. Også har jeg en 1991 E34 M5 3,6 som jeg mekker og skrur på selv! :)

Mvh. Simon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Hans heter jeg. Bor i Trondheim, jobber som selger og studerer samtidig. Et år igjen.

Kjører nå en '98 BMW E39 523i, manuell. Noe småplukk som må gjøres, men generelt fornøyd.

Dårlig mobiltelefonbilde, men det får så være.

io59ccjc35y649td666j_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er Kristof og er 22 år. Jeg kommer fra Polen. Jeg var i norge i 2009,2011,2012 og jeg vil være i Stavanger i juni 2013. Jeg har BMW E46 320d i Polen, så jeg vil komme din bilen til Norge i Juni.

Jeg studerer norsk fra september 2012. Nå jeg er på A2 kurset. I nest måneded jeg skal gjør B1 kurset. Jeg prøve å snakke norsk.

Med hilsen,

Kristoff fra Polen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heiter Kjartan og kjem frå Norheimsund, ca ein time frå Bergen

Er utdanna og jobber som elektriker i et lokalt firma. Der jeg kjører Peugeot Partner 4x4 som firmabil.

Prøver å holde hobbyen min i live, som er modellbil bygging men tida strekker ikkje alltid til

Men min private bil er en 2003 E39 520i som eg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg heter Mats, er 19 år og kommer fra Skien.

Jeg tar utdanning som prosessoperatør og er lærling i PVC-fabrikken til Ineos Norge.

Jeg kjører rundt i en 06' 116i.

Utenom jobben så er jeg glad i å holde bilen ren og pen, er relativt ny innen bilpleie verdenen, men prøver å leite meg frem blant alle produktene som finnes! Så hvis det er noen i grenlandsområde som er glad i bilpleie og kunne tenke seg å lære en uerfaren guttunge litt, så send gjerne en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Arne-Marius, er 25år og bor i Maura!

Er ganske ny og uerfaren innenfor emne bil :P men har nylig blitt eier av en 2007 520d E61!

Og er stor fornøyd for dette har vert min drømme bil lenge! :-) + at dette er min første BMW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Mikal

Alder: 18 år

Bosted: Tr.heim

Kjøretøy: BMW 318is coupe ;)

Fullført nettopp med vgs, jobber med å få lærlingeplass! Skal vel bli yrkessjåfør.

Jobber for tiden som vikar hos Renholdsverket..

På fritiden driver jeg med å skru biler, fotball, dt meste e vanlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Andreas Hansen

Alder: 18

Bosted: Harstad

Kjøretøy: 93 mod E36 320i coupe

Nettopp ferdig med videregåendeskole og fått lærlingsplass hos odfjell drilling og blitt plassert på plattformen grane. Skruer mye på snø scooter, litt på bil og generelt på kjøretøy. Holder på for tiden å godkjenne 320'en til 325. Utenom det så er det venner, kjøre bil å snøscooter og fylla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg havner stadig innom her etter google søk, og nå har jeg faktisk endt opp med BMW selv. Gikk nylig til innkjøp av en 2010 modell 320D Touring M-sport for å få plass til barnevogn etterhvert. Var ikke snakk om å kjøpe noe kjedelig bil bare fordi en trenger mer plass. Har tidligere sverget til Honda etter noe dårlig erfaring med tysk bil, men ble omsider overtalt av fruen. Så får vi se hvordan det går :)

Jeg holder hus på Nesodden for tiden og jobber som IT-Konsulent Oslo/Lysaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Halloen!

Mitt navn er Marius, og har vert bilfrelst heele livet, spesielt BMW.

Men er bare 17år nå for tiden men snart blir førstebilen innkjøpt, som sannsynligvis blir en E34 touring!

Kommer fra Os litt sør fra Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann! Heter Thomas Lia, er 18år gammel og holder til i Porsgrunn, Telemark.

Er akkuratt ferdig med skole å jobber med å få lærlingplass i Lakkering.

Jeg har gått til innkjøp av en 323 e36 touring "stance prosjekt" som jeg jobber med nå.

Har også smått startet opp "StanceSquad" hvor jeg begynner å få en del medlemmer, kommer også opp egen nettside/forum med tiden, hvor jeg er fotograf for. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...