mEhE Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=963894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Var vel litt spesielt med 2 dører og 25 seter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 recaro stolene var vel det peneste på hele bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 recaro stolene var vel det peneste på hele bilen... enig... Den bilen blir for pusslitte for meg ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Det var hvertfall rimelig dyr plastikk.. du betaler jo 80000 bare for stylinga på den bilen.. 97 corsa koster vel ikke mange kronene.. Uansett sleipt å legge ut en sånn bil som bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 fæl bil....125 tusen kr og 1,4 L? Litt optimistisk også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Bilen er absolutt ikke verd 125.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe...skulle helle gått te jobben enn kjøpt å køyrt i den biln der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Grusomt stygg bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 såg rett og slett tåpeleg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 styggeste bilen jeg har sett på lenge, og jeg bor et steinkast unna Jessheim, burde si sitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=974469 her er vel mer riktig pris.. samme bil ... tror han virkelig han skal få igjen pengene for styling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Bare ler av slike jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Haha! "Det eneste som gjenstår er et motorbygg så er alt skiftet" Må ha ny motor altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 styggeste bilen jeg har sett på lenge, og jeg bor et steinkast unna Jessheim, burde si sitt..... Øøyhh, håper du ikke drar alle under den kammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå