Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Gratulerer med å finne det styggeste int. av X3 jeg noen gang har sett... med beige eller grått ser det forresten ikke SÅ ille ut... en E90 320xd hadde vært det beste alternativet her... kommer ikke det snart da ? Hmmm...enig, men det er ikke så mange bilder av X3´s interiør på nettet... ... Mitt poeng var imidlertid å vise dashboardene...interiøret varierer, men dashboardene er de samme enten man velger billig syntetisk eller skikkelig skinn interiør... Personlig ville jeg mye heller ha kjøpt f.eks en pent brukt E46 330xd Touring enn en X3, men smak og behag er som kjent forskjellig... Hmmm...linken til X5 bildet virker heller ikke lenger...prøver et annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 en konkurent til A4 1,8 Tq og Jaguar Xtype 2,0 osv.... er vel bare mercedes og BMW som ikke har 4-huls-trekk på de mindre motoralternativene.... men vi må jo også huske på at selv om Kvaliteten i X3'en ikke er helt E38 ( som etter min mening er helt konge på int. kvalitet) så er det ikke SÅ ille sammenliknet med hvasomhelst av americanske biler f.eks. X3 er er BMW og det må jo være bra.. det er bare litt i feil ende av -bra-skalaen Jeg skulle ønske at faktum var slik du argumenterer for, men X3 har dessverre på ingen måte den kjente BMW interørkvaliteten. Den er absolut lavmål i en bil som koster minimum 447200,- norske kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Leste akkurat at X3`en får en "Facelift" i september 06. Interiøret blir helt nytt, lik som i nye 5 serien. Var hos AUTOZENTRUM på økern igår, tittet på en X3, spurte selgeren ang. faceliften, nei det hadde han ikke lyst til å svare på! Spurte hvorfor: Hemmelig, svarte han.. Måtte bare le litt da, gitt.. :) Her er linken : http://www.germancarfans.com/spyphotos. ... 060117.001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 får X3 intriør i klassen til X5...så vert det ein flott bil! (og kunne X5 fått lit av dei nyare linjene til BMW og X3 så hadde den vert flott utapå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 det er det som er poenget mitt... det finnes mye værre saker en X3... nå blir vel sikkert nye X5 veldig stor.. og da passer X3 bedre inn i modellrekken ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå