Gå til innhold

Fahrfreude

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nokon som veit om BilTreff i Førde har rabatt til BMWCCN?

Vil ikkje anbefale BilTreff i Førde. Fekk ein pris av dei på 17 000, og det ende opp med 22 000.

Grunnen var at dei skulle bytte kamaksel på bilen min, og dei gjorde ein feil når dei skulle få den ut. Dei prøvde å løfte motoren, men det viste seg at dei ikkje fekk det til på den måten. Så dei var nødd til å kople fra gearkassa og løfte den.

Og tida dei brukte på å FINNE ut av dette, måtte eg betale for..

Eg har iallfall dårleg erfaring med dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..litt på nivå med den evige diskusjonen vedr. den generelle dominansen fra Oslo vs. resten av landet...

Kan du utdype litt..? :) Jeg tror jeg skjønner hva du mener, men er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden jeg betalte via nettbank medlemskontigentet igår, lørdag, så vil jeg da ikke få det bladet, og vil da bare få tre (av fire) blader i år? :?

Du vil få det bladet, så du får alle utgavene for 2006. Du får nok bladet litt senere enn oss andre. De sender ikke før pengene er registert på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..litt på nivå med den evige diskusjonen vedr. den generelle dominansen fra Oslo vs. resten av landet...

Kan du utdype litt..? :) Jeg tror jeg skjønner hva du mener, men er ikke sikker..

Jeg tenkte mest på den holdningen som ofte er fremtredende i storbyer...alle som bor utenfor storbyen er noen bønder i negativ forstand. I Danmark har man et uttrykk for den samme holdningen..."Københavneri"...en slags nedlatende arroganse mot alt og alle som kommer fra provinsen (inkl. Norge) og ikke fra København... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mest på den holdningen som ofte er fremtredende i storbyer...alle som bor utenfor storbyen er noen bønder i negativ forstand.

Det er helt klart en uting, men who cares egentlig? De som bor i Oslo betaler DYRT for å bo og leve skittent, trangt og kaotisk. Jeg har utvilsomt høyere livskvalitet her jeg bor nå enn i storbyen. Men å ha en by eller to i nærheten er et must (har Tønsberg og Horten innenfor 15 min kjøring). Misunner ikke de som bor i Oslo et sekund. For det vi her har to hus, stall og 3 mål kunne vi kanskje hatt en "ok" leilighet i Oslo. Og i tillegg måttet betale husleie.. :shock:

Menmen, nå var ihvertfall Farhfreude på plass! Desverre uten noe DVD... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som veit om BilTreff i Førde har rabatt til BMWCCN?

Vil ikkje anbefale BilTreff i Førde. Fekk ein pris av dei på 17 000, og det ende opp med 22 000.

Grunnen var at dei skulle bytte kamaksel på bilen min, og dei gjorde ein feil når dei skulle få den ut. Dei prøvde å løfte motoren, men det viste seg at dei ikkje fekk det til på den måten. Så dei var nødd til å kople fra gearkassa og løfte den.

Og tida dei brukte på å FINNE ut av dette, måtte eg betale for..

Eg har iallfall dårleg erfaring med dei...

Ja, men ein del av problemet var at du ikkje klaga og sa ifrå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart en uting, men who cares egentlig? De som bor i Oslo betaler DYRT for å bo og leve skittent, trangt og kaotisk. Jeg har utvilsomt høyere livskvalitet her jeg bor nå enn i storbyen. Men å ha en by eller to i nærheten er et must (har Tønsberg og Horten innenfor 15 min kjøring). Misunner ikke de som bor i Oslo et sekund. For det vi her har to hus, stall og 3 mål kunne vi kanskje hatt en "ok" leilighet i Oslo. Og i tillegg måttet betale husleie.. :shock:

Menmen, nå var ihvertfall Farhfreude på plass! Desverre uten noe DVD... :(

Jeg siterer fra BMWCCN´s forum den 4. februar 2006......

Jeg gjentar for n...te gang......dersom du ikke er mann (eller kvinne....) nok til å stå frem med fullt navn, vil ingen noensinne GIDDE å høre på det du har å si.....på tross av at du kan ha relevante innspill !!!!!

Foruten betalt deltidshjelp som tar seg av samtlige administrative og regnskapsmessige oppgaver er samtlige verv i BMWCCM besatt av frivillige.....Den samlede kontingenten høres sikkert imponerende stor ut......men ta deg tid til å studere regnskapene så vil du straks se at pengene 'får bein å gå på' når vi utgir 4 (kanskje 5) nummer av det kvalitativt høyverdige medlemsbladet 'Fahrfreude', arrangerer 4 treff hver sesong...........og utgir en klubb DVD av høy kvalitet. Årlige porto utgifter alene beløper seg til nesten kr. 100.000 årlig !

Med vennlig hilsen

Frederick A. Mowinckel

Frederick er visepresident i BMWCCN...her er forøvrig diskusjonen...og når kommer DVD´en ? ....:roll:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=268567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...