Gunnar Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Det er rart med det, jeg kjenner ingen av de to, men Robert har jeg full tiltro til! Velvel, vi som ikke var der har ikke stort vi skulle ha sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Det er vel egentlig bare å ønske det nye styret i BMWCCN lykke til og samtidig gjøre vårt for at de får arbeidsro og de beste forutsetninger for et godt arbeide. For meg betyr det ikke så mye fra eller til hvem som sitter i styret, men det er relativt viktig for meg at vi har et seriøst miljø rundt BMW... så ikke all image rundt BMW blir styling og alt for store felger... ... Jeg kan imidlertid se for meg en litt annen fasong på Frederick´s innlegg i BMWCCN´s forum i fremtiden...dog...mannen er tydelig levende engasjert i BMW og det er egentlig et utmerket utgangspunkt for hans kommende rolle som president... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Det er rart med det, jeg kjenner ingen av de to, men Robert har jeg full tiltro til! Velvel, vi som ikke var der har ikke stort vi skulle ha sagt. Nei, når du ikke sier hva du vil ha, så får du tørt brød med geitost hver dag hele det neste året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Som ganske nytt medlem fikk jeg mitt første blad for noen dager siden Noen som vet når neste som kommer? Da står vel navnet mitt der også, sånn "Velkommen til klubben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Rett over påske hørte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jepp, da skulle også klubb-DVD'n komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jepp, da skulle også klubb-DVD'n komme Kommer det DVD også? Gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jepp, da skulle også klubb-DVD'n komme Kommer det DVD også? Gratis? "Gratis" utenom årskontigenten. Ihvertfall slik jeg har oppfattet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 DVD med klipp fra alle treffene i 2005 kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Tror jeg må melde meg inn i klubben ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 "Gratis" utenom årskontigenten. Ihvertfall slik jeg har oppfattet det.. "Gratis" i denne sammenhengen blir vel litt drøyt (la oss holde det begrepet utenfor)... du kan være helt sikker på at du betaler for DVD´en... tro meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Ja, det jeg mente var at prisen trolig er innbakt i årskontigenten. Så den er jo forsovidt "gratis" utenom det man betaler i årskontigent..? Ingen ekstra omkostninger ved mottakelse av denne. "gratis" er det ingenting som er, men jeg fant ikke noe bedre ord. Kostnadsfritt hadde kanskje blitt en bedre formulering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Gleder meg til DVD'n kommer, se om de har fått med mye bra kjøring i år, eller i fjor blir det vel. Tror kanskje bilen min er med litt også, ikke kjørende vel og merke, men muligens stående pent og rolig på Våler. Men det finner jeg ut da rett over påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå