Gå til innhold

Fahrfreude

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel egentlig bare å ønske det nye styret i BMWCCN lykke til og samtidig gjøre vårt for at de får arbeidsro og de beste forutsetninger for et godt arbeide. For meg betyr det ikke så mye fra eller til hvem som sitter i styret, men det er relativt viktig for meg at vi har et seriøst miljø rundt BMW... så ikke all image rundt BMW blir styling og alt for store felger... :wink: ... Jeg kan imidlertid se for meg en litt annen fasong på Frederick´s innlegg i BMWCCN´s forum i fremtiden...dog...mannen er tydelig levende engasjert i BMW og det er egentlig et utmerket utgangspunkt for hans kommende rolle som president... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

"Gratis" utenom årskontigenten. Ihvertfall slik jeg har oppfattet det..

"Gratis" i denne sammenhengen blir vel litt drøyt (la oss holde det begrepet utenfor)... du kan være helt sikker på at du betaler for DVD´en... tro meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg mente var at prisen trolig er innbakt i årskontigenten. Så den er jo forsovidt "gratis" utenom det man betaler i årskontigent..? Ingen ekstra omkostninger ved mottakelse av denne.

"gratis" er det ingenting som er, men jeg fant ikke noe bedre ord.

Kostnadsfritt hadde kanskje blitt en bedre formulering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til DVD'n kommer, se om de har fått med mye bra kjøring i år, eller i fjor blir det vel. :D

Tror kanskje bilen min er med litt også, ikke kjørende vel og merke, men muligens stående pent og rolig på Våler. Men det finner jeg ut da rett over påske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...