Gå til innhold

første året med lappen..

Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Møtte bil i mitt køyrefelt eigong og heiv meg ut, så skulle eg ta bilen inn igjen men det var KLINK IS... Hadde Nokian Hakkepelitta 4 piggdekk, men hjalp ikkje... Knuste fronten på Astraen min inn i ein murvegg i 60km/t... Flytta heile motor og girsystem 3 cm bak. 45.000kr i skade... SHIT HAPPENS...

Eller har eg: 5 parkeringsbøter, 3 fartsbøter, bulka ein bil og kjørt i grøfta 2 ganger... (kvinnfolk som ikkje legge seg langt nok ut på smale vestlandsveier.)

Skadefritt uten bøter, men knuste fremfangeren og lykta på mutterns Mercedes ML mens vi øvelseskjørte.. :) Fant ut at jeg skulle skru av ESP og sladde litt når jeg aldri hadde sladda med firehjulstrekk før :P

Hehe... Eg tok felgen til en kompis av meg når eg skulle teste 4x4 sladding... Men fy fan kor morsomt det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første året gikk skadefritt og helt uten bøter! Var dog veldig nære på noen ganger......les: lite erfaring!

Har etter 8 år fortsatt ingen skader eller bøter på samvittigheten. Tror heller ingen andre har kjørt i grøfta pga meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerte i en panservogn (les: mazda 929 stv) første året jeg hadde lappen. Mista fjernkontrollen til anlegget på gulvet og når jeg reiste meg opp stod køen bom.

Drepte den nydelige 205 gti'en min med andre ord for 929'en var omtrent skuddsikker. Det var en liten bulk i bakfangeren på den mens 205'en mangla fronten fra frontvinduet og fram. Dagen etter fikk jeg 1000 spenn i bot for 61 i 50 sona i sjefen sin bil :lol:

Dette er nå 10 år siden og har kjørt uten bøter og helt skadefritt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sladda rett i hushjørnet på huset a mormor, hehe tabbe :oops:

kjørte me blankslitte dekk, og eg la bmw`en breit og frammhjulane glapp lika møye, så sa det bang i husveggen.

mormor kom å lurte på ka i helsikke eg egentlikt dreiv me. for ho hadde hørt et smell ifrå kjøkkenet. ska sei ho blei stille etter eg sa at det var bilen så smalt i hushjørnet. hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen i 4 måneder. Har gått fint til nå og kjørt skadefritt langs trafikert vei. Men har sladda inn i ein fjellvegg på ein parkeringsplass. Tok kanal og bakhjulsoppheng på venstre side. Men sånt som skjer, skaden har eg fiksa nå og håpe på at eg ska få kjøra skadefritt og bøtefritt i mange år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadefritt siden -84!!!!!!!!!!!!

Har kanskje vært heldig og kjørt (etter dagens standard) gamle biler uten ABS/DSC/DBC osv, slik at jeg lærte bilenes natur. Har kjørt mye fort.

Med dagens biler (min bil) ser jeg det som nesten umulig å kjøre utfor. Da skal man virkelig kjøre MYE for fort. Fire STORE fartsbøter. (4000-5000kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...