Hakon Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-2839948386790044060&q=BMW Tittet litt på BMW-filmer på google... kom over denne filmen. jævla grom lyd når han slipper gassen ( høres det ut som) Hvordan får man frem denne lyden.. veldig fri eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Lyden var døds kul, kunne tenkt meg den i bimmern min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinnsykt grom lyd. kanskje det er sånn jeg bør velge når eksosen finner plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinnsykt grom lyd. kanskje det er sånn jeg bør velge når eksosen finner plass? Kan du velge lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jepp, får velge lyd og størrelse/design på stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 det er ven en Rekke6 så du kan sikkert fikse det til din bil TAS... spørsmålet er vel mer hva som gjør at lyden er så fet... ok mange som har pen motorlyd, men denne har det på "innpust og utpust" om dere skjønner hva jeg mener .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinnsyk lyd og sinnsyk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd.. Da skal du vel være flink som hører forskjell på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd.. Da skal du vel være flink som hører forskjell på det... Det trur eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg skulle ønske jeg hadde den litt metallisk gromme lyden som E46 M3 har. Digger den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Rå lyd på den! Vil ha!! Skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Mulig jeg er negativ her,men syns ikke lyden var så veldig kul jeg. Synes lyden på en bmw skal være litt mer "snerrete",letta svinghjul osv. Mer som denne. http://www.e46psi.com/link/click.php?ac ... &to=video8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå