Hakon Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-2839948386790044060&q=BMW Tittet litt på BMW-filmer på google... kom over denne filmen. jævla grom lyd når han slipper gassen ( høres det ut som) Hvordan får man frem denne lyden.. veldig fri eksos ?
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Lyden var døds kul, kunne tenkt meg den i bimmern min !
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinnsykt grom lyd. kanskje det er sånn jeg bør velge når eksosen finner plass?
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinnsykt grom lyd. kanskje det er sånn jeg bør velge når eksosen finner plass? Kan du velge lyd?
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Jepp, får velge lyd og størrelse/design på stusser
Hakon Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 det er ven en Rekke6 så du kan sikkert fikse det til din bil TAS... spørsmålet er vel mer hva som gjør at lyden er så fet... ok mange som har pen motorlyd, men denne har det på "innpust og utpust" om dere skjønner hva jeg mener ..
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut!
Viko Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd..
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd.. Da skal du vel være flink som hører forskjell på det...
Viko Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Sinsjukt rå lyd! Har han rustfritt eksosanlegg eller? Kunne nesten høyre sånn ut! Kordan kan du høre at det er rustfritt?? Men rå lyd.. Da skal du vel være flink som hører forskjell på det... Det trur eg og.
vid@r Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Jeg skulle ønske jeg hadde den litt metallisk gromme lyden som E46 M3 har. Digger den...
M3Turbo Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Mulig jeg er negativ her,men syns ikke lyden var så veldig kul jeg. Synes lyden på en bmw skal være litt mer "snerrete",letta svinghjul osv. Mer som denne. http://www.e46psi.com/link/click.php?ac ... &to=video8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå