Gå til innhold

Bilder av 328´en

Share

Anbefalte innlegg

sideskjørta er klipsa på ja.. bilen hadde komplett M-styling fra fabrikk.. står faktisk i service heftet.. 8)

Ang. sommerdekka so klarte ej ikkje å dy mej, akkurat ferdi å montere senkesettet og sommerhjula låg klare i garasjen soooo... men skal ha på vinterhjula igjen snart..

He forresten fått på ei riegerlippe no, bere på lån for å sjå.. ta bilde imårgå å legge ut.. ekje sikker på om ej likte d so godt.. blir litt mykje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sideskjørta er klipsa på ja.. bilen hadde komplett M-styling fra fabrikk.. står faktisk i service heftet.. 8)

Ang. sommerdekka so klarte ej ikkje å dy mej, akkurat ferdi å montere senkesettet og sommerhjula låg klare i garasjen soooo... men skal ha på vinterhjula igjen snart..

He forresten fått på ei riegerlippe no, bere på lån for å sjå.. ta bilde imårgå å legge ut.. ekje sikker på om ej likte d so godt.. blir litt mykje..

Ha den som den er! Bilen din er MEGET PEN! er ikke så fan av de leppene folk setter på, funker jo til de originale fangerne, men til M-fangerne funker det med den lista du har originalt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gi deg ett godt råd?

E36 328i har hele eksosanlegget i rustfritt stål fra fabrikken. Så hvis du vil ha blanke endestusser så er det bare å pusse ned og bruke noe krom polish til slutt. Det gjorde jeg og de ble super blanke.

Og det eksosanlegget har en liten finesse med det spjeldet bak der. Litt synd å fjerne det synes jeg. Er litt av personligheten til 328. Er såvidt man hører bilen gå på tomgang og det er nydelig. Skal ikke være sånn harry bråkelyd fra en BMW.

Nå sparte jeg deg for mange tusen kr. :wink:

Ellers veldig pen bil. Ta godt vare på den. E36 328 er veldig sjeldne biler i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å høre at andre likar bilen! alltid kjekt d... 8)

var ikkje klar over det med eksos anlegget, det skal jeg prøve! hva brukte du til å pusse det ned med? er igrunnen fin lyd av bilen når eg dreg på litt, men ingenting ellers nei.. å det er igrunnen greit, bilen skal jo brukes å det blir nåke travelt i lengda med bråkete eksos.. er veldig usikker på den leppa.. legg det på is ei stund til iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gi deg ett godt råd?

E36 328i har hele eksosanlegget i rustfritt stål fra fabrikken. Så hvis du vil ha blanke endestusser så er det bare å pusse ned og bruke noe krom polish til slutt. Det gjorde jeg og de ble super blanke.

Og det eksosanlegget har en liten finesse med det spjeldet bak der. Litt synd å fjerne det synes jeg. Er litt av personligheten til 328. Er såvidt man hører bilen gå på tomgang og det er nydelig. Skal ikke være sånn harry bråkelyd fra en BMW.

Nå sparte jeg deg for mange tusen kr. :wink:

Ellers veldig pen bil. Ta godt vare på den. E36 328 er veldig sjeldne biler i Norge!

Vel talt...absolut som om jeg skulle ha skrevet det selv.... :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fe gjer ett forsøk når det blir litt bedre vær, lika tynn vegga endestussa.. ikkje sånne tjukka avrunda.. fe vel ikkje kjøpt endestussa å sette på so e tynnvegga?

hadde på vinterdekka igår å idag begynte det å snøve! heldi me den ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns å huske at ej las på forumet her engong om en som tilpassa 325 innsug til 328 å selde. lure på om han kunne ta inn org. innsug i bytte også.. noken som veit noke om ditte?? trur ikkje d va i norge.. litt usikker..

Se her http://www.e36coupe.com

Kjøpte mitt her, de tar også det gamle innsuget i innbytte dersom du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...