Aama_Racing Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6815818&sid=7aY_MVeWj165451&pos=16&tot=89 har litt trua han der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jess, tror han kommer til å ha den bilen en stund med tanke på hvor usannsynlig høy pris han forlanger. Men for 20-25 tusen så hadde jeg gjerne kjøpt en E28, forutsatt at den var heeeeelt rustfri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 hmm, en null fo mykje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 ser tilsynelatende strøken ut. er den like fin teknisk og man kan prute 15 lapper så er vel det et kurant kjøp?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 den kunne jeg ha tenkt meg å hatt! dyr men nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 hmm, en null fo mykje? Nei, se nå. Fin inni, shadowline og forutsetningen var NULL rust. Jeg hadde gitt litt for den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Så fin ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg syns ikke det var en dum pris jeg da. Den så veldi strøken ut å hadde ikke kjørt langt heller med. Pluss at det er en shadowline å at det er en av dem siste som har vårti laget av E28 (88model) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 nei, det er jo klart det av visst en er på utkikk etter akkurat en sånn bil så kan en jo betale noken kroner ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg syntes ikke den var dyr egentlig. det er tross alt en bil som ser ut til å være 100% strøken på alle måter. har sett en god del andre E28 og de ser ikke ut. jeg er sikker på at en entusiast kommer å kjøper denne. denne så bra ut tross at jeg ikke er noe spesielt glad i E28 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Denne kunne jeg jammen hatt.... Men den bør det ikke være anntydning til rust på, ikke så mye som en bule..... Kanskje jeg må ringe karen imorra, og høre om han tar innbytte på 540'n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Den var den mest strøkne E28 jeg noen sinne har sett Kjørt veldig lite også, men liten motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 518... Altfor liten motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Men meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ga jo litt under 10 prosent for min 518i..riktignok 85` men alikevel..årsavgift betalt også..vrakpant+årsavgift går ann å gi for en eu-godkjent gammel bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå