Gå til innhold

bilder av nyinnkjøpt M5!

Share

Anbefalte innlegg

jaja, etter myye om og men ble det til at jeg fikk overtalt en kollega av meg til å kjøpe seg skikkelig bil! etter en del telefoner med selger så endte det med at vi dro nedover med henger for å se på den (det var ikke vinterdekk til den!) når vi kom dit ser vi at den står med startkabler, og det viser seg at han startet opp bilen for at den skulle være tint til vi kom, og hadde gått inn igjen, når han kom ut etter 20 min, hadde den stoppet, og han var ikke kar om å få start på den igjen! han sa og at han hadde fyllt opp tanken før han parkerte den for vinteren! bilen var annonsert for 155000,- og etter litt diskusjon ble vi enige om at han skulle få 135000,- for bilen! han ringte registrert eier og de gikk med på dette, og fyren som skulle ha bilen bladde opp 135000,- i tusenlapper! jeg har aldri sett en som har hatt større øyer før! hehehe!

når vi hadde klart å dytte bilen opp på hengern, dro vi snarest innom nærmeste bensinstasjon og fyllte på en skvett bensin, og bimmern fyra på alle seks på sekundet! kongebra! hva synes dere? (legg merke til navnet på registrert eier)

dsc004943nv.jpg

dsc004932jl.jpg

dsc004998gm.jpg

dsc004962bj.jpg

dsc004910tv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra ut det der! 135k må være grei pris for en '94 mod. Moro med Kari Traa som eier! Og ikke minst moro å få pruta den ned 20k, kanskje mye fordi den faktisk bare ikke hadde bensin på tanken?! :lol:

Og vinter dekk/felger.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...