M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 jaja, etter myye om og men ble det til at jeg fikk overtalt en kollega av meg til å kjøpe seg skikkelig bil! etter en del telefoner med selger så endte det med at vi dro nedover med henger for å se på den (det var ikke vinterdekk til den!) når vi kom dit ser vi at den står med startkabler, og det viser seg at han startet opp bilen for at den skulle være tint til vi kom, og hadde gått inn igjen, når han kom ut etter 20 min, hadde den stoppet, og han var ikke kar om å få start på den igjen! han sa og at han hadde fyllt opp tanken før han parkerte den for vinteren! bilen var annonsert for 155000,- og etter litt diskusjon ble vi enige om at han skulle få 135000,- for bilen! han ringte registrert eier og de gikk med på dette, og fyren som skulle ha bilen bladde opp 135000,- i tusenlapper! jeg har aldri sett en som har hatt større øyer før! hehehe! når vi hadde klart å dytte bilen opp på hengern, dro vi snarest innom nærmeste bensinstasjon og fyllte på en skvett bensin, og bimmern fyra på alle seks på sekundet! kongebra! hva synes dere? (legg merke til navnet på registrert eier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Tøft, Kari Traa og greier.. Henne henta dere den?? Voss?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 jævlig fin bil. er det 3,8 eller 3,6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Det var billig. Langt har bilen gått ? Og er den bra vedlikeholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 vi henta den i oslo, den stod visstnok på vinterlagring der... dette er er 94 modell, 3,8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Så bra ut det der! 135k må være grei pris for en '94 mod. Moro med Kari Traa som eier! Og ikke minst moro å få pruta den ned 20k, kanskje mye fordi den faktisk bare ikke hadde bensin på tanken?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Så bra ut det der! 135k må være grei pris for en '94 mod. Moro med Kari Traa som eier! Og ikke minst moro å få pruta den ned 20k, kanskje mye fordi den faktisk bare ikke hadde bensin på tanken?! Og vinter dekk/felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 jævlig fin bil. er det 3,8 eller 3,6 ? touring får man bare som 3.8L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Interessant...helt klart mye bil for pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 bilen har tuslet 151000km, og var meget pen! virker godt vedlikeholdt! interiør er strøkent, og utvendig var det bare noen kjøpesenterbulker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 jævlig fin bil. er det 3,8 eller 3,6 ? touring får man bare som 3.8L. ja ok.. det visste jeg ikke... man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Kari Traa ja.. Hu er ikke bare fin da, men har også sansen for ordentlige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Ååå herregud, jeg vil også ha denne . Dette må jo være et vanvittig godt kjøp, når er den importert til Norge, sånn i forhold til å sette inn bakseter. Har kollega'n din store planer for den eller, tenker på styling og utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Kari som i Kari uten en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Jepp... Nice bilde BalleKnalle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå