Ole@Automote Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Siste nytt fra Bjørnstad bil er att BMW e-46 benka 345hk på bakhjula med kompressor kitt fra ESS. Litt skuffende resultat, men det er vel ikke så mye trykk. Må vell modifisere stempel +++ før man trygt kan øke trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 personlig har jeg aldri ville starta og gjort noe med en M3-motor i en E46..den er rå nok som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 345hk i E46 M3? Bilen har jo originalt 343hk. 2 hk mer er ikke mye å skryte av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 345hk på bakhjula er en god økning det. Vet ikke hva en orginal m3 har på bakhjula, men det er adskillig mindre en 343 som er i motoren. Kan nok regne med ett tap på 15%, så da har den orginalt ca 295hk på bakhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Viktig å huske att effekten er på bakhjula ja 15% er ganske normalt effekttap på drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 står på modellguiden at en m3 e46 har 343hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Så en e46 m3 som var chippet som var målt til 296hk på bakhjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 står på modellguiden at en m3 e46 har 343hk Ja det er rikitg at den har 343hk i motoren. Men den får ikke alle hestene ut på bakhjula, da det er effekttap i drivverk osv. Man regner med ca 15% tap +-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 personlig har jeg aldri ville starta og gjort noe med en M3-motor i en E46..den er rå nok som den er. Jeg hadde vell klart meg godt med en orginal M3 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Med 345hk på bakhjulene har den jo ca. 400 i motor, så det er da ikke så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg må jo også bare si det.. E46M3 har ikke 343hk på hjula orginalt, men 343hk i motoren. Du kan trekke av minst 15% tap i drivverket for og få hva som er på hjula.. 345hk på hjula er ganske bra økning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Høres vel ganske greit ut det? 0,5bar dem lader på ESS sine kompressorer? Grei økning det da.. 50hk ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ser at ESS faktisk spesifiserer 460hk på euro-utgaven av E46 M3 med 5PSI-kitet deres, så hadde jeg vært bileier hadde jeg nok tatt bilen på ei rulle til, og om den viste det samme hadde jeg levert dynopapirer til ESS og forlangt prisreduksjon. Har han den ekstra pakken med 6PSI så er det jo enda verre, for da skulle bilen hatt 485 gamp... http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=143&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå