320it Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Er det noen kroner å spare på å få lakkert bilen i sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 tja, om du kjøper med en hel masse med sprit og øl sparer du hvertfall masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 kjipern at jeg har sluttet å røyke ellers hadde jeg tatt lakkeringen i sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er vel uansett fort halvparten av hva det koster i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Stylabilen.se skulle ha 10k for lakkering av sideskjørt, frontfanger og bakfanger. dette var på M-tech sett, men så tenker jeg de tar litt av prisen også? ulakkert 10k lakkert 20k. www.bilkosmetikk.no skal visst lakkere en fanger for rundt 1200kr uten sparkling etc. med sparkling skal da ha rundt 1700kr. skal bort til dem med bilen min for en lakksjekk. kan komme med tilbakemeld. på hvor mye de skal ha for en fronfanger som må sparkles på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 en hellakkering kommer på ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvis du rubber ned bilen helt totalt selv og sparkler der det skal være sparklet og gjør alt grunnarbeidet selv, og skrur av de delene som ikke skal lakkes så hellakkerer de bilen din for mellom 6000-10 000kr alt etter hvor du befinner deg i landet Legg merke til at lakk til en hel bil (så fremst du ikke skal ha spesiallakk eller mye klarlakk..) koster 3500-5000kr så resten av pengene går KUN til at de er pengegriske, for de gjør ikke annet enn å spraye bilen når du gjør alt selv.. Så her er det bare å be om pristilbud!! Selv når DE gjør alt arbeidet koster det dem ikke mere enn 6000 kanskje 7000kr å hellakkere bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ikke ta grunn arbeide selv,dette er ingen smal sak for noen som ikke har så mye peil. 80% av slutt resultatet er grunnarbeid,da er det kjipt å spare 4-5 tusen når alt ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kost på de 4-5-6000 ekstra og få gjort det ordentlig. Kan pusse og pusse og ikke få ett bra resultat. (Selv om det ser slik ut før du har på lakken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg trenger ikke reise til Sverige, får hel lakkering for ca 6000,- Det er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 henger meg på de som anbefaler å få pris med grunnarbeid. er en grunn til at billakkering også er et yrke. ellers ville det ha vært selvlakke-haller på bensern. (en nabo har lakkert panseret sitt med spraybox etter å ha slipt med 120 papir og han er beinfornøyd.......ser helt jævlig ut i mine øyne,men jeg har kanskje for sterke briller?) nå maler jeg bare tak o vegger hos folk,men jeg griner nesten alltid på nesa når folk har "hjulpet" meg med sparkling og fuging.må stort sett slipe unødvendig mye eller sparkle på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Her er jeg òg helt enig... Det er ikke uten grunn at jeg lakket opp igjen E30en... Første gangen gjorde jeg grunnarbeidet selv, det så rett og slett ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg trenger ikke reise til Sverige, får hel lakkering for ca 6000,- Det er billig! Korfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg trenger ikke reise til Sverige, får hel lakkering for ca 6000,- Det er billig! hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ålesund. Men det er jo ikke sånn for alle selvfølgelig. Jeg får rabatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå