Dr_S Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Synes også vinterfelgene var finere enn sommer....Kromfelger blir litt vel wollah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Nyydelig bil! Liker faktisk vinterfelgene mye bedre en sommerfelgene Det skulle jeg også til å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 for slenge meg på jeg også. GRATTIS med ny bil, den var super nice. Og speilreflekslinsekamera er sikkert en bra ting hi hi (sorry måtte bare mobbe bittelitt...) Men helt okaj bilder og som sagt en kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Utruleg fin bil.. Diskre styla... Hiv på dobbel endestuss, altså to potter på eine sida... Men ikkje 2 potter på kvar side bak... Det blir litt for mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Utruleg fin bil.. Diskre styla... Hiv på dobbel endestuss, altså to potter på eine sida... Men ikkje 2 potter på kvar side bak... Det blir litt for mykje! ja, har kansje et poeng der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Synes også vinterfelgene var finere enn sommer....Kromfelger blir litt vel wollah... Sier meg enig i dette jeg også. Men BMW'n din er meget pen, blir nok helt supert med senk og 4 potter bak . Regner med du er fornøyd med bilen, syns du motoren er passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg har samme motor som Peoplez og kan si av min erfaring at motoren er passe. den er absolutt ingen sinke i trafikken, men det er heller ingen M5 vi snakker om Jeg jeg storfornøyd sammenliknet mot min 520i E39 (170hk* 2.2 vs 150hk 2.0) tross at jeg har automat. * Automat Peoplez: Kjør 4 rør. det er knalltøft på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Utruleg fin bil.. Diskre styla... Hiv på dobbel endestuss, altså to potter på eine sida... Men ikkje 2 potter på kvar side bak... Det blir litt for mykje! Ikkje hør på Hylland han er bare misunnelig.. Ka med M5 da?? M5 lokk eksos støtter eg, som eg skreiv i min første post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Slenger meg på det med vinterfelgene, de oser power, sommerfelgene har for mye pimp-faktor synes jeg. Fargen er nyydelig. Glem 4 enderør, to holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 fin bil ja..for jeg spørre hva du betalte for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Ikkje hør på Hylland han er bare misunnelig.. Skal ikkje sjå bort fra det nei Var ein fin bil du har fått deg! Gratulerer så mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Er veldig fornøgd med motoren, den skubber bra ifra 50kmt og oppover. Utrulig kjørekomfort, og sitte som tyggis på veien takket være feite hjul og sportsunderstell Forbikjøringer er ikkje noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Bilen er fin den, sjelden med den fargen! men hadde nok fått andre sommerdekk, blir litt for mye "pimp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Utruleg fin bil.. Diskre styla... Hiv på dobbel endestuss, altså to potter på eine sida... Men ikkje 2 potter på kvar side bak... Det blir litt for mykje! Ikkje hør på Hylland han er bare misunnelig.. Ka med M5 da?? M5 lokk eksos støtter eg, som eg skreiv i min første post.. 4 potter blir for ekstremt når det er berre 170hk og litt for ekstremt sånn generelt og... Går ann dersom det er M5, men ikkje noko anna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 kan ikkje du ta bilde bakfra da, så fotoredigerer vi bildet... 2 og 4 potter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå