sinten Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 har en stk NAD 302 forsterker på 2x25w (d er skikkelige watt) mangler fjernkontroll, fungerer utmerket godt. bud over 500,- pluss frakt,evt bytte i cd spiller til bil
Fredrik Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Jeg har en NAD C352 forsterker og jeg kan mer eller mindre skrive under på at et bedre forhold mellom kvalitet, ytelse og pris finnes knapt. NAD leverer varen for relativt små penger... http://www.hifiklubben.com/iz.asp?id=1| ... 69|pdetail
Patrick B Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Stemmer dette! Har hatt litt NAD opp igjenom årene, og har enda nad! NAD 372/272 intergrert/effekt forsterker og NAD 342 CD-spiller. DE er kjent for å være meget strømsterk, og det er ikke effekten som er viktigst, det er evnen til å levere strøm.
Hakon Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 jeg har også en C372 og en C272. helt greie til å være så billige.. absolutt ikke noe high-end stuff men absolutt holdbare saker.
Patrick B Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 jeg har også en C372 og en C272. helt greie til å være så billige.. absolutt ikke noe high-end stuff men absolutt holdbare saker. ER ikke menigen heller med nad at de skal være "high-end" seff har de jo silverline serien og den nye master serien (NAD M3 ) Men de har alltid satset på å være de beste forsterkerne til prisen og lyden. NAD satser ikke alt på finishen men på kvalitetskomponenter som: holmgren trafo og kondensatorer og sikkelige power-transistorer.
sinten Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 ja her kan man sikkre seg både transistorer og trafo i en liten kraftpakke kom med bud viss folket syns prisen er for drøy. som sagt tidligere: DEN ER I MEGET GOD STANd
mEhE Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 ingen som slår min gamle technincs SA-104 med innbygd radio...!!
Patrick B Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 ingen som slår min gamle technincs SA-104 med innbygd radio...!! NAD slår det meste i samme prisklasse!
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 NADen har ikkje radio, så Technincsen slår den der!
Hakon Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 ja prisen er genial på NAD... jeg elsker NAD pga kvalitet og pris... lyttet til anlegget til en bekjennt av bror (yeah) som kostet mange hundre tusen kroner... det var helt syk kvalitet... HD-CD og hele pakka... bare kabel kostet 100.000 kr meteren.... sykg at folk tar seg råd til slikt
Stian Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Når du skriver at det kostar mangen hundre tusen totalt, so skriv du at kabelen kostar 100k for 1 meter.. Det blir ein svimlandes total verdi da. Eg får ikkje alt til å stemme. Eg trur du bør redigere innlegget ditt Håkon. Sjølv har eg noko gromme komponentar i heimen min, og kvar krona er verdt det etter min meining.
sinten Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 d er ledninger i bøtter og spann inni NADen min og..... ingen som vil ha en slik lekker bisken? ?
Fredrik Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 d er ledninger i bøtter og spann inni NADen min og.....ingen som vil ha en slik lekker bisken? ? Kanskje du bør slutte å mase...så lenge vi diskuterer NAD er jo din salgsannonse i fokus...no offence...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå