Diesel power Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 jeg, muligens. Har ikke sett denne før. Noen som har bedre bilder, vet mere om bilen etc?? Synes denne var FET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Den nye M1 er det ikke kommet så mye info om, som jeg vet, men det er vel snakk om en lettvekter med STOR motor videreutvikling av V10`ern som er i M5/M6. Den skulle vel lages for å slå superbiler som ferrari/lamborghini osv, pga BMW M1 skal ha vekt/effekt forhold som overgår det meste av "vanlige" biler i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 WOW Den var dritt FET... noen som har fler bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Den kommer vel til å konkurere mot Porsche Carrera GT og andre super biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Konseptbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Har blitt postet før tror jeg.. da under navnet som Z10. Sånn jeg har forstått det kommer M1 til å bygge på dagens 1 serie bare med m-motor og styling. Men det hadde jo vært utrolig kult om BMW hadde lagd en slik bil og ført tradisjonene vidre fra den gamle M1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Synes virkelig det er på tide Bmw lager en "supersprtsbil" de også. Tror ikke det skulle være noe problem for dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har snakka litt om denne før....for meg så vert dette ein Porsche Carerra GT kopi.... Flott bil men det er fint å vere litt frikjøpt frå konkurentane sine designprogram. BMW kan sjølv om dei vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Den er veldig tøff forfra, men ræva se jo helt jævlig ut. Ser ut som to forskjellige biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Baken likner på Opel saken...Husker ikke navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Denne har vært diskutert her før. ikke som M1, men som en Z bil. den stod tidligere som Z9, men den har i senere tid blitt satt som Z10. en erstatter for utgåtte Z8. det er forøvrig 2 varianter på nettet av denne jeg har sett. skal prøve å finne variant nr. 2. den ser betydelig bedre ut enn denne som vises her... EDIT: med et raskt søk fant jeg den. rå!! http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ht=BMW+Z10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Baken likner på Opel saken...Husker ikke navn Det er vel den Opel Tigra du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Eller Opel Speedster.. Den som T.A.S fant den var RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva er det med BMW og romper for tiden? Fronten er bare såå grom, også ser du rompa og da har du mest lyst til å spy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Den er veldig tøff forfra, men ræva se jo helt jævlig ut. Ser ut som to forskjellige biler... kunne ikke vært mer enig,bommert da,,,,,tegne så RÅ front oxo ødelegge det hel med en sån ræv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå