John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Kommer ALDRI til å bli lei BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg er 23år har hatt over 7 bmw alle er fra 92-2002. Jeg er litt lei av bmw, kanskje fordi jeg jobber med det i flere år eller fordi jeg har prøvd og kjøre andre biler. ingen biler kan sammeligne med bmw, fra mekanisk og mest elektronisk. og derfor kjører jeg forsatt bmw idag. Kjører ikke bil står det i profilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Grunnen til at jeg kjører bmw er at teknologi er så høy, forhold til andre bil merke. f.eks angeleyes elektronik osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Eg har hatt lappen i 3år. og som dere ser i signaturen har eg vært aktiv på å skifte bil blir ikkje lei. Neste bil blir en M3 eller m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 var skikkeli drittlei bmw'n når register reima på den jeg har nå røk! da hadde jeg kostet på den 15000 måneden før og så ble det nesten 15000 til da også så! da var jeg lei BMW.. kan ikke si jeg ikke kommer til å kjøre no anna bil en BMW får det blir jeg gjøre'n.. men BMW kommer alltid til å stå i hjertet mitt! Har alltid vært BMW frelst, og det kommer jeg nok til å være også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Tror aldri jeg kommer til å bli lei Har vurdert andre bilmerker, blant annet Audi 2,5tdi ol. men har holdt meg til BMW. Kommer nok til å gjøre det i overskuelig fremtid. Det eneste som irriterer meg er at E39 aldri kom i ix variant, eller aller helst xd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 var skikkeli drittlei bmw'n når register reima på den jeg har nå røk! da hadde jeg kostet på den 15000 måneden før og så ble det nesten 15000 til da også så! da var jeg lei BMW.. kan ikke si jeg ikke kommer til å kjøre no anna bil en BMW får det blir jeg gjøre'n.. men BMW kommer alltid til å stå i hjertet mitt! Har alltid vært BMW frelst, og det kommer jeg nok til å være også! Jeg har da måttet bytte både motor og gearkasse (kjørt over 300000 Km) på en av mine tidligere Porscher, men jeg ble da ikke lei av Porsche av den grunn...jeg ble kanskje litt lei av den Porschen, men absolut ikke av Porsche generelt... Over 20 år med lappen og mer enn 20 forskjellige biler har lært meg at man ikke skal være for sikker i sine uttalelser vedr. en bilmodell. Alle biler kan oppleves forskjellig og ikke to biler er like... selv ikke to identiske BMW´er bygget det samme året og med like mange kilometer på veiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg har da måttet bytte både motor og gearkasse (kjørt over 300000 Km) på en av mine tidligere Porscher, men jeg ble da ikke lei av Porsche av den grunn...jeg ble kanskje litt lei av den Porschen, men absolut ikke av Porsche generelt... Over 20 år med lappen og mer enn 20 forskjellige biler har lært meg at man ikke skal være for sikker i sine uttalelser vedr. en bilmodell. Alle biler kan oppleves forskjellig og ikke to biler er like... selv ikke to identiske BMW´er bygget det samme året og med like mange kilometer på veiene... KAn si meg enig med det siste du sa! For eksempel, kjørte for en tid tilbake en 93 mod 318is som en venninne av meg har, var så utrolig annerledes en min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva var annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Nei jeg tror også at det ikke går ann å bli lei BMW! Har vurdert Audi og Nissan, men hver gang har jeg bladd tilbake til BMW'ene for å drømme meg bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg har da måttet bytte både motor og gearkasse (kjørt over 300000 Km) på en av mine tidligere Porscher, men jeg ble da ikke lei av Porsche av den grunn...jeg ble kanskje litt lei av den Porschen, men absolut ikke av Porsche generelt... Joda men da hadde du kjørt alle de KM selv. Er litt annerledes når man kjøper en brukt bil og ikke har hatt glede av den så lenge.. som du hadde av den Porschen og det blir høye kostnader i reperasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Joda men da hadde du kjørt alle de KM selv. Er litt annerledes når man kjøper en brukt bil og ikke har hatt glede av den så lenge.. som du hadde av den Porschen og det blir høye kostnader i reperasjon. Porschen (1977 924) jeg hadde noen utfordringer med var først og fremst et dårlig kjøp...og det var først etter at den fikk en ny motor og gearkasse at jeg kjørte kontinentet tynt med den på midten av 80-tallet. Jeg forstår imidlertid ditt poeng, men mon ikke forventningene til hva selv en BMW kan prestere er for høye når man er ung og utålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 har vel hadt i overkant av 20 bmwér jeg på 5 år og er ikke lei enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 skal nok fortsette med BMW ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Er oppvokst med BMW, har på mange måter blitt "hjernevasket" siden 1979 da fatter kjøpte sin første BMW(den har han ennå ), da var jeg 3 år. Har selv hatt noen andre merker, samt de 12 åra jeg har hatt lappen har jeg nok kjørt de fleste merker, og BMW er det merket som mest tilfredstiller mine krav til bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå