Gå til innhold

Fjerne LMM


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem har fortalt deg at motoren mister effekt pga at luften må igjenom LMM??

Hvis du tar vekk luftfilteret, synes du bilen blir sprekere da for i luftfilteret er det masse motstand..!!

Fjerner du LMM så kan jeg love deg at du mister myyye effekt. Er bare og koble den av så merker du det.. Du kan ikke ødelegge noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har fortalt deg at motoren mister effekt pga at luften må igjenom LMM??

Hvis du tar vekk luftfilteret, synes du bilen blir sprekere da for i luftfilteret er det masse motstand..!!

Fjerner du LMM så kan jeg love deg at du mister myyye effekt. Er bare og koble den av så merker du det.. Du kan ikke ødelegge noe..

Jo lettere luften kommer inn i motoren, jo mer effekt får man, fordi motoren kan få mer bensin. Jeg aner ikke hvor mye restriksjoner det er i en LMM, derfor jeg spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved data sprut er det ikke lmm nei,da er det tps eller map som gjelder,grunnen til at den er det er for å få blanding luft/bensin riktig.

Den registrerer hvor mye luft som kommer inn og gir bensin deretter for å si det grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at du vil ha mer luft inn og øke fyllingsgraden din.. men, det gjør du absolut ikke ved å ta av lmm.. da er det turbo-intercooler-nos-vanninsprøytning-

kompressor osv. som er aktuelt.. alt som kjøler ned luften og sørger for en høyere luftdensitet hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at du vil ha mer luft inn og øke fyllingsgraden din.. men, det gjør du absolut ikke ved å ta av lmm.. da er det turbo-intercooler-nos-vanninsprøytning-

kompressor osv. som er aktuelt.. alt som kjøler ned luften og sørger for en høyere luftdensitet hjelper..

Ja, det er klart. Jeg lurte bare på om det hadde noe for seg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lmm er helt klart en restriksjon! Har du motronic kan du kjøpe ett alpa n kit (tps), eller du kan snakke med Trenab i sverige , de skal vistnokk ha ombyggingskit til map sensor.,

Eller så kan du bygge om til 3"(e46) masse måler, Det har eg koblingskjema til om noen er interesert.. Rigtig nokk ment for e30m3, men vil tro det er samme oplegget på flere eldre bimmers med motronic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...