sammigun Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 http://www.metacafe.com/watch/73123/auto_parking/ Ekstrautstyr???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Nice! Lurer på når det kommer som standardutstyr jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 nice,kan tenke meg at det blir greit for noen sjafører heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hehe, nå blir det ikke mye selv kjøring snart, med den farten på utvklingen Men det er greit for dem som ikke klarer å lukeparkere da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 hehe, tøft. Man kan vel ikke ha kjøleseter nå da, hvis man velger dette utstyret. den knappen der stod der kjøleseter pleier å være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hva skjer hvis du trykker på denne knappen på motorveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Parkerer i første og beste grøft.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 hah... hendig for kvinner dette... dette er ekstrautstyr jeg aldri ville finne på å kjøpe... når man først har kontrol over hvor stor bilen er har man jo ingen problemer med å parkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 hah... hendig for kvinner dette... dette er ekstrautstyr jeg aldri ville finne på å kjøpe... når man først har kontrol over hvor stor bilen er har man jo ingen problemer med å parkere.. menn bulker vel like mye som damer da og hvor mange er det som selger felger som er brukte uten at dem er oppskrapte på siden! så dette er nok et utstyr som alle kunne ha trengt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Dette er noe jeg ikke vil ha på min bil, det får holde med ryggesensor. Men sikkert praktisk for mange andre enn meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Så lenge ein har ein håndbrekk ekje lukeparkering noko problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 er dette noe man kan få på E60 som ekstrautstyr nå? noen som vet når dette systemet evt kommer til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Mer elektronikk, mer problemmer.. Dette hadde eg aldri spandert penger på.. Ville ikkje hatt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Den skal kjerringa ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 smart den der.. vet ihvertfall hvem du skal ringe hvis felgen blir kantkjørt ved en parkering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå