Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Var og innom GT3, men det stemmer ikkje med farten, så eg held framleis på at det er ein 996 Turbo 911 Turbo (996) er et alternativ jeg også har vurdert i diskusjonen, men det er trolig ikke den modellen heller...iallefall ikke en original utgave. Porsche 911 Turbo (996) fom 2004 har en topphastighet på 307 Km/t, men 911 GT2 (996) har en topphastighet på 319 Km/t så den kan det kanskje være. Jeg tror imidlertid ikke hastigheten vi ser i filmen er autentisk...selv en GT2 trenger laaaang tid på å nå de lovede nesten 320 Km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. ...då bør du fortelje kva du ser som ikkje me andre ser (som og har kikka på/eigd eit porsche interiør ein gong eller fem.) Du skriv ikkje bilnavnet rett ein gong....så eg er ikkje 100% overbevist, men kanskje berre 99% ) PS eg seier ikkje at du tek feil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Var og innom GT3, men det stemmer ikkje med farten, så eg held framleis på at det er ein 996 Turbo 911 Turbo (996) er et alternativ jeg også har vurdert i diskusjonen, men det er trolig ikke den modellen heller...iallefall ikke en original utgave. Porsche 911 Turbo (996) fom 2004 har en topphastighet på 307 Km/t, men 911 GT2 (996) har en topphastighet på 319 Km/t så den kan det kanskje være. Jeg tror imidlertid ikke hastigheten vi ser i filmen er autentisk...selv en GT2 trenger laaaang tid på å nå de lovede nesten 320 Km/t... kanskje me skal konkludere med at det er noko som ikkje nødvendigvis er orginalt og at det er ein feilvisning på kmh. Den sparka i alle fall meget godt ifrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. Hmmm....Porsche GT3 RS har med sine 381 HK... hele 102 HK mindre enn GT2 med 483 HK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. Hmmm....Porsche GT3 RS har med sine 381 HK... hele 102 HK mindre enn GT2 med 483 HK... ...då bør den vere trimma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. Hmmm....Porsche GT3 RS har med sine 381 HK... hele 102 HK mindre enn GT2 med 483 HK... ...då bør den vere trimma... Trimmet og trimmet Fru Blom...forskjellen på GT3 og GT2 er at GT2 har bi-turbo, mens GT3 er uten turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Bilen har nå ihvertfall turbo, så GT3 RS er vel helt utelukket. Trimmet GT2 eller 996 Turbo er jo en mulighet? Ser at bilen lader runde 1.3 - 1.2 bar i intrumentet under turtelleren! Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Bilen har nå ihvertfall turbo, så GT3 RS er vel helt utelukket. Trimmet GT2 eller 996 Turbo er jo en mulighet? Ser at bilen lader runde 1.3 - 1.2 bar i intrumentet under turtelleren! Eller er jeg helt på jordet nå? Nei...jeg tror du har helt rett (godt observert)...ergo snakker vi om en 911 Turbo eller om en GT2... sikkert en trimmet 911 Turbo iom at den er direkte masseprodusert i forhold til GT2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Folkens, Som sagt, vi har porche, og jeg kan se, at det der er en GT3 RS.. Hmmm....Porsche GT3 RS har med sine 381 HK... hele 102 HK mindre enn GT2 med 483 HK... ...då bør den vere trimma... Trimmet og trimmet Fru Blom...forskjellen på GT3 og GT2 er at GT2 har bi-turbo, mens GT3 er uten turbo... ...ja det var eg klar over!!!! Eg meinte at dersom det er ein GT3...så bør den vere trimma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Bilen har nå ihvertfall turbo, så GT3 RS er vel helt utelukket. Trimmet GT2 eller 996 Turbo er jo en mulighet? Ser at bilen lader runde 1.3 - 1.2 bar i intrumentet under turtelleren! Eller er jeg helt på jordet nå? Nei...jeg tror du har helt rett (godt observert)...ergo snakker vi om en 911 Turbo eller om en GT2... sikkert en trimmet 911 Turbo iom at den er direkte masseprodusert i forhold til GT2... ...og eg sa??? heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...ja det var eg klar over!!!! Eg meinte at dersom det er ein GT3...så bør den vere trimma. En bil til nesten 200000 Euro tror jeg det er få som begynner å fikle med...jeg tror alt er er som vi ser i filmen, men at den reelle hastigheten er 20-30 Km/t lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...ja det var eg klar over!!!! Eg meinte at dersom det er ein GT3...så bør den vere trimma. En bil til nesten 200000 Euro tror jeg det er få som begynner å fikle med...jeg tror alt er er som vi ser i filmen, men at den reelle hastigheten er 20-30 Km/t lavere... ...meget truleg bmwE9! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ...meget truleg bmwE9! Det er jeg enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvilken Prosche var det dere kom fram til? En eller annen med turbo, ja, men hvem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå