Gå til innhold

Hvilken dempere er andbefalt ved senking?


voodex
 Share

Anbefalte innlegg

Ja hvilkene dempere andbefaler dere egentli? bilen er er 316i compact 96 modell :) er vel senket 40mm fremme å 15mm bak tror æ. er ikke sekker på det.. men skal til sommeren ha på 17" felger å da vil jeg ikke ha orginale dempere + at de er slitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein er det beste og jeg skal montere det før sommeren, sammen med 40/15 senkefjører + evt. 10mm senkeskåler foran.

På E34en har jeg Koni og det har fungert bra i tre år. Har lest at noen har hatt problemer med disse, men det har altså ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kjøper dem gamle demperne mine, kan jeg anbefale Bilstein sprint, de er nok ca 100 ganger bedre enn dem jeg skal selge (detta var kanskje dårlig reklame :lol:

Er ikke voldsomt dyre heller, jeg ga ca 7k for et sett med bilstein sprint og eibachfjærer på autotrio(med bmwccn rabatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonsmessig er det ikke noe problem med Koni etter min erfaring. Men holdbarheten var ikke bra. Der er nok Bilstein bedre. Og begge typene ligger jo i samme prisklasse. Fordelen med Koni derimot, er at stivheten kan justeres.

Det er jo 1mill km garanti på dei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...