voodex Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Ja hvilkene dempere andbefaler dere egentli? bilen er er 316i compact 96 modell er vel senket 40mm fremme å 15mm bak tror æ. er ikke sekker på det.. men skal til sommeren ha på 17" felger å da vil jeg ikke ha orginale dempere + at de er slitt
Jan e34 Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Bilstein er det beste og jeg skal montere det før sommeren, sammen med 40/15 senkefjører + evt. 10mm senkeskåler foran. På E34en har jeg Koni og det har fungert bra i tre år. Har lest at noen har hatt problemer med disse, men det har altså ikke jeg.
Michael Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Hvis du ikke kjøper dem gamle demperne mine, kan jeg anbefale Bilstein sprint, de er nok ca 100 ganger bedre enn dem jeg skal selge (detta var kanskje dårlig reklame Er ikke voldsomt dyre heller, jeg ga ca 7k for et sett med bilstein sprint og eibachfjærer på autotrio(med bmwccn rabatt)
Ole@Automote Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Fåt tak i komplette kitt med dempere og fjærer fra FK-automotive, Apex eller lingende for mellom 3 og 5 tusen en plass. Fungerer helt fint. Må huske att stødemper teknologien er rimelig lik hos de fleste merker. De fleste kjente merker fungerer bra.
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Hvilke nettfirmaer selger bilstein til en billigst mulig penge? leverer www.koed.dk disse?
Øyvind L. Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Bilstein Sprint, ingen tvil... Hold deg vekk ifra Koni, de sliter med kvaliteten..
Trond E. Gärtner Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Kjørte tidligere med Koni på en E28. Fungerte flott, men holdbarheten var ikke imponerende. Monterte nettopp Bilstein Sprint i kombinasjon med H&R fjærer på min E34, og det funker prima. En smule stivt i telehivene seff, men ikke værre enn andre fabrikat jeg har prøvd.
Jan e34 Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Hvilke nettfirmaer selger bilstein til en billigst mulig penge? leverer www.koed.dk disse? Tror Koed selger Bilstein, ellers kan du høre med Auto-trio, de gir rabatt til BMWCCN medlemmer
Trond E. Gärtner Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Funksjonsmessig er det ikke noe problem med Koni etter min erfaring. Men holdbarheten var ikke bra. Der er nok Bilstein bedre. Og begge typene ligger jo i samme prisklasse. Fordelen med Koni derimot, er at stivheten kan justeres.
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Funksjonsmessig er det ikke noe problem med Koni etter min erfaring. Men holdbarheten var ikke bra. Der er nok Bilstein bedre. Og begge typene ligger jo i samme prisklasse. Fordelen med Koni derimot, er at stivheten kan justeres. Det er jo 1mill km garanti på dei??
hagenisse Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Det betyr vel bare at man får nye hvis de går. Litt kjedelig å bytte hele tiden
Trond E. Gärtner Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Har ikke sett noe om noen slik garanti på Koni. Men mener å ha hørt at Bilstein hadde en "livstidgaranti" på sine dempere. Men har ikke fått bekreftet dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå