PenguiN- Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 jeg monterte nettop fjører og dempere på bmw`n. problemet er at det er et orkester av dunking og klunking under bilen når jeg kjører på humper osv...er klar over at bilen er stivere etter senking da jeg kun har hatt senka biler...men noe som dette har jeg ikke opplevd før...høres ut som alt av foringer og bærearmer og kingboltkuler er gåen...noen som har opplevd noe liknende? er det noe som må etterjusteres eller?? takker for svar!
Michael Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Jeg sliter også med det, at det er så stivt river i stykker det som er av halvråttene foringer
PenguiN- Posted February 15, 2006 Author Posted February 15, 2006 hm, er jævlig stivt...men at foringen skal avlives så fort av den grunn? hum..
hagenisse Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Har du skrudd ting skikkelig sammen da? Manglet litt verktøy når vi monterte på min bil, og på første prøvetur dunket det bra foran. Ikke fått skrudd topplageret skikkelig fast.
Mr_Man Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 jeg fikk det på min etterhvert, alt av foringer måtte byttes:(
Custom Edition Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 sjekk etter om alt er skrudd til tror jeg. foringer skal ikke ryke av den grunn hvis de ikke er pill råtne fra før da jeg har kjørt med samme settet og hadde ikke problemer med dette
hanstiig Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 foringer på Bmw ryker i hytt og pine, skift dei, så skal du se at de blir betre
Trond E. Gärtner Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Har vært borti en del tilfeller der hovedmuttra til demperene forran ikke sitter 100%. Da vil du få en klunking. En annen ting er dersom demperne var veldig dårlige før di blei skifta, så er det fort at man hører lyder man ikke hørte før når det kommer "friske" deler på.
PenguiN- Posted February 17, 2006 Author Posted February 17, 2006 sitatet "selvgjort er velgjort" fungerer bra her, tok av proppene på støtdemper tårnet...ikke skrudd til i det hele tatt...skrudde til, vips dunking og klunking borte framme...huff, slik går det når man får "NICEPRICE"
PenguiN- Posted February 17, 2006 Author Posted February 17, 2006 John H, Eyecandyracing.no (anbefales,nå som det funker fordi alt er skrudd til)
Recommended Posts