RogE36R Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ka fan som skjer med den siste blå bilen ("ladaèn")? smeller utt et eller annet fra eksos anlegget hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Det er nok bakruta som ramler i bakken, etter å ha sklidd over bagasjelokket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Vel Sperre, du må gjerne bli så kvalm at du spyr for min del, det er svært lite jeg kan gjøre med hverken denne videosnutten eller tankegangen til de som har lagt den på nett.Og det var nettopp de jeg siktet til da jeg skrev innlegget du sikter til. Jeg prøvde etter fattig evne å forklare det i innlegget over ditt her, men du har fortsatt ikke forstått det. Jeg har mistet gode venner i forkjellige trafikkulykker, både bil og mc-ulykker, samt togulykker. så hvor du har hentet informasjon nok til å påstå jeg ikke aner hvordan det er å miste min beste venn i en bilulykke vil jeg gjerne du skal gjøre rede for. Beklager, dette.. Var veldig dumt å skrive dette, vet vel egentlig bare nicket, bostedet, og hvilken bil du kjører. Igjen beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Tunnelen må ha en helt sinnsyk oppbygging. Merkelig myndigheten ikke har tatt tak i saken og fikset tunnelen. Forsikrings selskapene burde egentlig bli bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Tunnelens identitet er visstnok avslørt.... http://www.metacafe.com/watch/71801/lef ... _of_death/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 skjønner ikke at det er mulig en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå