Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Er ny her på bimmers.no så jeg får vel legge ut noen bilder av bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Meget pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Pen bil.. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 jo takk takk, det er jo mye bra her inne så følte jeg måtte bidra litt jeg også, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fin bil, men som alltid på E36, M-tech sidelister!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Fin bil, men som alltid på E36, M-tech sidelister!! og med det mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 velkommen:D alltid morro med nye medlemmer:D så utrolig fet ut den bilen din, omtrent akkurat slik jeg ville hatt den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Takk Aama_Racing det er jo hyggelig å høre at andre syns den fin også er veldig fornøyd med den, men noen forbedringer ønsker man jo seg alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 og med det mener du? Lista på siden av bilen, over døra og slikt. Bytt til m-tech, de er mye penere (like som på front og bakfanger). De orginale trekantete greiene ser ikke ut dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 nei tanken har slått meg, har lyst til å bytte alt til m-tech. men så er det den cash flowen da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Veldig fin bil! Åssen frontlykter har du? Var litt stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 pen bil ja. velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Meget clean, fin og original bil! Flotte frontlykter var det også. Velkommen i Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 SMOOTH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 pen bil! du som har herja på plassen der å eller? *stakkars bmw* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå