Gå til innhold

JVC KD-AVX1 dvd/cd spiller til bil selges billig

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Jepp. *nikke seg enig*

Ingenting sier mer enn seriøsiteten til en selger enn bilder og ordentlig tekst i en salgsannonse. Hvis man ikke har mulighet til å ta bilder selv (greit med litt *real* bilder fra montert i bil), så går det å finne bilder her og der på nettet.

Det med tekst, kan alle skrive. Dette bare går på om man har vondt i viljen eller ikke. Hvis man har skrevet en bra salgsannonse et annet sted (kanskje som i dette tilfellet), så er det vel kanskje ikke en stor sak å copy&paste innholdet osv.

Gode annonser for meg, sier meget om selgeren. God respons på spørsmål og slikt sier også en del. Dette gjør at man evt vil by litt mer for å få akkurat det man vil, fordi man stoler på selgeren gjennom annonsen, for da å få et smood salg.

Skrevet
Jepp. *nikke seg enig*

Ingenting sier mer enn seriøsiteten til en selger enn bilder og ordentlig tekst i en salgsannonse. Hvis man ikke har mulighet til å ta bilder selv (greit med litt *real* bilder fra montert i bil), så går det å finne bilder her og der på nettet.

Det med tekst, kan alle skrive. Dette bare går på om man har vondt i viljen eller ikke. Hvis man har skrevet en bra salgsannonse et annet sted (kanskje som i dette tilfellet), så er det vel kanskje ikke en stor sak å copy&paste innholdet osv.

Gode annonser for meg, sier meget om selgeren. God respons på spørsmål og slikt sier også en del. Dette gjør at man evt vil by litt mer for å få akkurat det man vil, fordi man stoler på selgeren gjennom annonsen, for da å få et smood salg.

Jeg var i tvil om jeg skulle slette innlegget eller ikke, men bestemte meg for å la det stå som et eksempel for fremtiden. Ditt innlegg er unødvendig i tilknytning til annonsen. Min oppfordring kom på bakgrunn av moderatorrollen i et forsøk på å holde forumet nogenlunde ryddig. Din mening er ikke relevant i sammenheng med annonsen og blir betraktet som "støy"... og det er nettopp hva vi ikke ønsker.

Det var uansett ment bare til noe godt: for da å hjelpe personen til å lage en bedre annonnse og hvorfor, men men..

Det er fint, men det får holde at moderatorene kommer med oppfordringer... spesielt i Kjøp & Salg forumet der vi ønsker minst mulig "støy"... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...