fre Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Hei! Har fått en ulyd ved høyre framhjul. Høres i de ruglete snø/kjetting veiene som er nå. Dunke/klunke lyd. Kan det være noe så enkelt og billig som det staget som er der? Støtte/stabilisator/pendelstag har jeg sett det kalt.. billige 300kr og.. Hva tror dere? Bilen er en E46 323i. mvh Fredrik Olsson
Arimanni Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Har litt tru på demper eller kanskje lager.. Har faktisk ikkje høyrt om det problemet før :s
Evopower Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Har en dunkelyd på mitt venstre framhjul. På min er det foringen på casterstaget som er gåen. Men så lenge det henger sammen og går framover, så går det vel bra!
propan Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Mulig link armen til stabstaget-kjent problem.
fre Posted February 17, 2006 Author Posted February 17, 2006 takker for svar.. hører det jo kun på denne vaskebrett snøen, så avventer litt. Prøver å skifte den billigdelen. er vel den som mange kaller linkarm jeg mente
Recommended Posts