Gå til innhold

"gammel" vs. "ny" m20b25:p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger mange topicer om dette bare man søker litt. Pedi vet jeg har svart mange ganger på dette.

Skrevet

Gammel:

- 2 stk sensorer på girkassen

- 9.7:1 (se stempel-oversikten til bmwccn)

- andre veiv/ramlager enn facelift (plassering av oljehull)

- Motronic 3.1

- 171hk uten kat

Ny:

- 60-2 Triggerhjul på veiv

- 8.8:1

- 170hk med kat

- Motronic 3.3

Rett meg hvis noe er feil....

Skrevet

Alle deler fra gamle motoren skal passe på facelift, utenom ramlager som jeg har nevnt før i denne tråden. Vet ikke helt om det er feste til triggersensoren på gamle-blokka?

Skrevet

Står spesifisert på realoem.com at enkelte lager gjelder for ulike tidsrom.

(selv om flere lager har samme varenummer)

TIL 03/1988

FRA 03/1988

Så, nu finns det fler o roligare bilder på sidan. Skulle börja meka ihop bottendelen i helgen som va, men fick fel ramlager :(

Surt sa räven, men nya kommer idag! Visa sig att min 325a som är från 88 hamnar i en bryt punkt då bmw bestämde sig för att byta till ramlager med spår på båda lagren. Men men, det går ju inte alltid som man vill...

Link til siden der sitatet er hentet fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...